Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Granie fifa 18 ps 4

Kamyk0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem amatorem fify :D chciałbym podnieść swoje umiejętności i mam bardzo wielką prośbę do graczy już zaawansowanych o pomoc. Chodzi mi o to,aby ktoś napisał mi taką jak by listę efektownych i efektwnych zagrań, strzałów , kombinacji przyciskowych . chodzi mi o zagrania typu rabona,jakieś ciekawe zwody, wykończenia akcji. 
Jeżeli chciałby ktoś pomóc to prosiłbym w formie np.  krótki opis,nazwa zwodu czy też podania i obok jak to zrobić
 Prosiłbym  bardzo o pomoc. Można w tej kwesti pisać na pw ;)  zainteresowanym bardzo dziękuję. Pozdrawiam :419_soccer::419_soccer:

Opublikowano

Najlepiej nie wykonywać żadnych zwodów poza heel to heel i fake shoot oraz (nie pamiętam nazwy) takiego jakby fake, że przekładasz piłkę niby do tyłu, ale odbijasz ją lekko w bok (LB/L1 + wychylenie lewego analoga do tyłu zawodnika [w sensie jak biegniesz w lewo to odbijasz gałką w prawo] i potem w któryś z boków, 2 pozostałe tricki możesz sobie wygooglować, bo na pewno na nagraniu będzie to lepiej zaprezentowane i wytłumaczone). Co do wykańczania... Najlepiej sprawdzają się mocne driveny (uderzenia po ziemi) po dłuższym słupku, bądź czasami krótszym, gdy bramkarz jest blisko nas. Zza pola karnego dobrze jest uderzać albo na pałę po krótszym, albo pod odpowiednim kątem finezyjnie po dłuższym. Na końcu mała rada ode mnie. Jeśli chcesz grać efektywnie to nie wykonuj efektownych zagrań.

Opublikowano