Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Uprawienia kanału/rangi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem w zielonych tych sprawach, dlatego bym prosił bez zbędnych hejtów. Przechodząc do sedna sprawy chodzi mi o to, żeby przykładowo tylko i wyłącznie ranga: "dziorek" mogła dołączyć do kanału "test".

P.S Jeśli by dało rade wyjaśnić kroczek po kroczku byłbym wdzięczny. Dziękuję. :)

Opublikowano

Najlepiej jakbyś to zrobił rangami kanałowymi. 

Gdyż system permisji jest na tyle ograniczony, że bez bota nie zrobisz tak żeby jakaś ranga mogła dołączać na dany kanał, a na mniejsze nie mogła. 

Dlatego porób po prostu rangi kanałowe i ponadawaj odpowiednim osobom.

Jeśli chcesz żebyś tylko Ty nadawał prawa na dane strefy to zrób tak (krok po kroku):

Tworzysz rangę kanałową czyli "Channel Groups" ->

Nazywasz ją na przykład "test" ->

Dajesz na nią permisje: 

• b_channel_join_ignore_password
  • b_channel_join_ignore_maxclients
  • i_channel_join_power wartość: 100 lub same dziewiątki <- zależy jak ustawisz na kanale

Potem, jeśli chcesz tylko Ty ją nadawać to musisz ustawić:

• i_group_needed_member_add_power wartość: 75/100 zależy czy masz "Server Admin" czy "Admin Server Query"
  • i_group_needed_member_remove_power wartość: 75/100 zależy czy masz "Server Admin" czy "Admin Server Query"

A potem to nadajesz po prostu rangę - danej osobie - na danej strefie i może tam wchodzić.