Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

MSI GeForce GTX 1050 2gb vs Zasilacz

ganjasklad

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! z góry dzięki za odpowiedź :)

Czy ten zasilacz który aktualnie posiadam..

83224253556870652019.jpg

da radę z kartą MSI GeForce GTX 1050 Gaming X 2GB DDR5 128bit

33717098875514819657.png

Opublikowano
2 godziny temu, TheKamilPolska napisał:

Jesli firma nie jest z czarnej listy to sobie z nią poradzi :)

"LOGIC"

nie spali mi karty czy tam zasilacza? moc jest ok?  nie znam się dlatego pisze :)

Opublikowano
6 godzin temu, TheKamilPolska napisał:

Z czarnej listy :/

Jaki masz procesor? Podkrecanie karty musisz odpuscic w takim razie.

win 7 x64

Procesor: Intel Core i5 2500K CPU @ 3.30ghz (4 CPUs) ` 3.6ghz

Grafika: Radeon HD 6870 1GB

Ram: 8gb

Opublikowano

Ech tak myślałem, piszecie na gape.
Grafika GTX 1050 potrzebuje min. 450W więc już widać jakiego napięcia domyślnie będzie używać Twoja karta. Poza tym u Cb moc maxymalna wynosi 620W a nie łączna moc a to jest wielka różnica.
Jeśli 450W nie będzie wystarczające wówczas zasilacz będzie pobierał więcej mocy. Sprawdź sobie programikiem testującym, np. PassMark, Open Hardware Monitor bądź innym i wtedy sam zobaczysz. Ważne, byś podpiął najpierw na złączu 20 pinowym bo tam masz 12V! Ale możesz też na 24 pin. Jeśli moc będzie za mała to nie wystartuje komp i będziesz miał napis power Supply is failure czy coś w ten deseń ;) Gwarantuję jednak, że karta się nie spali.
Jak podkręcisz procka to zasilacz masz jak marzenie :)