Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno i montaż płyty głównej

IamFoxit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Chciałbym zmienić moją aktualną płytę główną na nową, niestety nie mam z tym doświadczenia i wolę się zapytać tych co takowe mają.

Moje podzespoły to:

- i5 4460 3,2 GHz

- 2x 4GB DDR3

- MSI GTX 960 2GB

- Obudowa Genesis Titan 660 Plus

- Zasilacz Antec VP500 i dysk HDD 1TB (jeśli to istotne)

Chciałbym żeby cena nie przekraczała okolic 250 zł.

Umiem zamontować płytę główną itp, jednak jeszcze nigdy nie przenosiłem procesora, więc chciałbym, aby ktoś tu opisał krok po kroku jak to zrobić, żeby mój komputer wyszedł z tego cało. :P Chodzi głównie o pastę, jaką kupić oraz jak zaaplikować?

Z góry dzięki za pomoc ^^

Edit: Dodam, że chciałbym kupić w morelach

Opublikowano
6 godzin temu, Velociraptorus napisał:

Obecna płyta się zepsuła czy z jakiego powodu zmieniasz?

Mimo podłączenia nowej karty pod płytę nie jest ona wykrywana (na 100% wszystko dobrze podłączone itp.) + ma PCI express 2.0, a nie 3.0. Płyta jest już po prostu stara i wolałbym ją wymienić.

Opublikowano

To co że stara skoro nie mamy pojęcia jaka. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

PCI-E jest kompatybilne wstecz. Dobra karta z PCI-E 3.0 będzie bez problemu działać w gnieździe PCI-E 2.0. Jak coś nie działa to albo masz uwaloną grafikę albo ewentualnie spróbuj zaktualizować BIOS.

Opublikowano
56 minut temu, Velociraptorus napisał: