Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

POMOC PRZY SERWIE - TECHNIK

Sylwku21992

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Szukam osoby do pomocy przy serwie. Sprawa wygląda następująco.

Jestem początkujący i wielu rzeczy jeszcze muszę się nauczyć.

Jak to wygląda?

Opisuje Ci mój błąd, problem Ty mówisz jak go rozwiązać. Jeśli nie podołam wbijasz na TeamViewera i mi pomagasz.

Po pracy płacę za wykonaną robotę. Nie oczekuje od Ciebie zrobienia serwera etc. Nie oczekuje od Ciebie rozwiązania kij wie ilu problemów.

ZAWSZE rozliczamy się po tym jednym "błędzie". Tak jest bezpieczniej dla Ciebie. Dlaczego?

Nie musisz obawiać się o to czy nie marnujesz ze mną swojego czasu.

Ale bez obaw byli już tacy którzy chcieli mnie okraść. Więc jeśli będziesz kręcił lub wyczuję, że coś nie śmiga, to krótka piłka.

Pieniędzy mi nie brakuje i Ci którzy mnie okradli nie wiedzą co stracili zyskując "parę groszy"

Nie oczekuje od Ciebie kij wie czego. 

Ale chciałbym abyś był dość często dostępny i znał się na tym! A nie jakiś fajfus pokroju Ritto czy jakiś inny półczłowiek.

Mam pliki razem z src do wielu serwerów, więc jeśli współpraca będzie się układać i zdobędę odpowiednią wiedzę, to będzie można o czymś pomyśleć.

Na razie szlifuje skila. 

BTW: Sprzedam pliki do:

Asune2

Nirvana (nie spolszczonyy )

Cortiuma

Virtuala

Xenoxa

Pandora

( Mogę też mieć pliki Gladora - tak tego Gladora, ale to już wyższa szkoła jazdy ) Wszystko za odpowiednią opłatą $$$$

Oraz od skur*ysyna systemów, setów zbroi i czego dusza zapragnie :D