Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie serwerów - od czego zacząć?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam zamiar zacząć się uczyć tworzenia serwerów, chcę opanować jak najwięcej tzn.:

1. Potrafić postawić serwer oraz go skonfigurować (w przyszłości własny dedyk)
  2. Potrafić znaleźć błędy/backdoory i je eliminować
  3. Sprawnie pisać nowe questy, systemy
  4. Sprawnie modyfikować wartości serwerowe np. EXP, drop, drop yang, szanse na przeczytanie ksiąg/kamieni

Mógłby ktoś wytłumaczyć od czego zacząć? Nie jestem żadnym studentem ani programistą a widziałem, że na forum oraz w administracji istniejących już serwerów są bardzo młode osoby (14-16 lat) które są technikami tych serwerów, więc myślę że nie powinienem mieć problemów z postępami w nauce.

Prosiłbym o zastosowanie poniższego wzoru w odpowiedzi

1. Pliki serwerowe: 
	Rodzaj plików odpowiedni jako podstawa serwera [DEDYK] (typ - medium/hard):
	Klient serwera (dodawanie zapisu danych, wybór czcionki, zmiana potworów na psy itp.):
	Zmiana wartości serwerowych (EXP, Drop, yangi):
	Nauka pisania questów: zacząłęm oglądać poradnik yahu na youtube więc to chyba można pominąć, tym bardziej, że pisanie questów wg. mnie jest łatwe
	Backdoory/zabezpieczenia serwera, jak szukać, jak eliminować:
2. Nauka:
	Znajomość czego jest potrzebna aby np. sprawnie zarządzać serwerem, poprawiać błędy np. w postaci bugów itd.

Opublikowano