Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Komputera do 2000-2500zł Proszę o pomoc.

easyMen99

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam prośbę do was a o co dokładniej mi chodzi? Potrzebuję pomocy osoby która się na tym zna, ja niestety jestem w tym zielony. Chcę kupić dla siebie komputer do 2000-2500zł.. Poszukuje komputera głownie do grania w gry takie jak cs go, gta, fifa itp. Wiem 2.5k to nie dużo ale zawsze coś.. W dodatku mam pytanie bo pewnie dacie mi jakieś linki do składania, a czy da radę zrobić tak by ktoś mi go złożył i wysłał mi go już złożonego? Czy coś w tym stylu. :) Dzięki za pomoc. 

Opublikowano

Wypełnij wzór.

Jaki posiadasz budżet na kupno?
Kiedy zamierzasz kupić zestaw (za ile dni, tygodni, miesięcy, lat)?
Jaka jest dotychczasowa specyfikacja sprzętu, a jaka rozdzielczość monitora?
Do czego ma służyć komputer?
Czy w koszyku ma się znajdować monitor albo inne peryferia (myszka, klawiatura, słuchawki, etc.)?
Czy do zestawu ma być dołączony system operacyjny?
Czy zamierzasz podkręcać podzespoły?
Masz jakieś dodatkowe wymagania dotyczące sprzętu?
Czy części mogą być używane?

Mobo: Aorus Z390 Pro|Cpu: i7 9700|Ram: Patriot Viper 4 3600MHz 16GB|Gpu: Rx 580 8GB|Psu: Seasonic Focus Plus 650W|Cooler: Noctua NH-U12A|Case: Corsair 220T 

Opublikowano
1 godzinę temu, easyMen99 napisał: