Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko! Jestem Gogul i prowadzę od jakiegoś czasu kanał na youtube o nazwie NiecodzienniPogrywacze. Jestem początkującym youtuberem, ale dokładam wszelkich starań aby moje filmy były dobre jakościowo zarówno wizualnie jak i dźwiękowo. Obecnie nagrywam grę Playerunknown's Battlegrounds. Poniżej zamieszczę dwa najświeższe odcinki z tej serii. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcecie poświęcić chwilę czasu na ocenę mojej twórczości. Komentarze jak najbardziej mile widziane :) Zawsze wszystkie czytam i odpowiadam na te, które zawierają pytania. Pozdrawiam i zapraszam do oglądania! Hej!

Opublikowano

Polecam nawiązać lepszy kontakt z widzami, szczególnie na początku filmu (przywitaj się z nimi, powiedz co dzisiaj nagrywasz itp.). Niby nic takiego, ale widz po takim czymś będzie podświadomie bardziej przywiązany do twojego kanału. W tej chwili wygląda to tak jakbyś grał sobie w coś z kolegą i przy okazji nagrywał by wrzucić to na youtube. Widz powinien wyczuć, że jednak nagrywasz to specjalnie dla niego. I powiedz temu koledze z którym nagrywasz, by ogarnął sobie lepszy mikrofon (właściwie to nawet nie wiem czy to ty czy twój kolega właśnie z przyczyn wcześniej wymienionych).

1398258449-U383457.png

Opublikowano

No na mikrofony kolegów nie mam wpływu. Fakt, że akurat filmiki które nagrywam ze znajomymi raczej się nie przedstawiam, robię to kiedy gram solo lub nagrywam grę single player. W sumie masz rację co do tego. Dzięki za radę!

Zarchiwizowany