Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zacząć z tworzeniem serwerów?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy są jakieś nowsze czyste pliki niż Torenzo?, usiadłem Sobie tak dziś i chciałbym się pobawić. Lecz jestem zielony w tym. Prosze bez żadnego hejtu i komentarzy: "daj se spokój". Jakieś rady?, jeśli jest jakiś temat dla poczatkujących to bym był bardzo wdzięczny, bo takowego nie znalazłem. Dziękuje

073b5b336753a2ce.png

Opublikowano
6 godzin temu, Janos. napisał:

Witam czy są jakieś nowsze czyste pliki niż Torenzo?, usiadłem Sobie tak dziś i chciałbym się pobawić. Lecz jestem zielony w tym. Prosze bez żadnego hejtu i komentarzy: "daj se spokój". Jakieś rady?, jeśli jest jakiś temat dla poczatkujących to bym był bardzo wdzięczny, bo takowego nie znalazłem. Dziękuje

Nie znalazłeś, ponieważ takiego tematu nie ma. Nie ma reguły, która ustalałby od czego musi zacząć początkujący. Sam musisz wiedzieć, co chcesz osiągnąć, żeby w ogóle się za to zabrać. Etap tworzenia serwera rozłóż sobie na czynniki pierwsze. Jeśli nie wiesz jak postawić serwer hamachi, googluj: "Jak postawić serwer hamachi Metin2?", jeśli nie wiesz jak dodać nowe bronie, googluj: "Jak dodać nowe bronie Metin2?", analogicznie możesz zrobić praktycznie z każdym czynnikiem i dam sobie rękę uciąć, że na praktycznie wszystko znajdziesz w internecie odpowiedzi lub przynajmniej jakąś formę podpowiedzi.

Jedyne rady, które mogę Ci tutaj dać, to: