Skocz do zawartości

Zdezelowany sprzet do nurkowania

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Hej, poradźcie mi co mam robić, bo już mnie korci żeby dzwonić tutaj https://www.i-kancelaria.pl/klient-indywidualny/upadlosc-konsumencka-bankructwo/ Zamówiłem nowy sprzęt do nurkowania, a w paczce przyszedł jakiś rupieć.  Adres zwrotny na paczce był (specjalnie pewnie) nieczytelny, ale mam dane sprzedającego. Pisałem do niego, że dostałem nie to co zamawiałem, ale twierdzi, że na pewno wysłał nowy i winę pewnie ponosi kurier. Tyle, że ja widzę, że to po prostu rupieć, a nie towar nowy ale uszkodzony. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Edytowano przez Ameya

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

31 minut temu, Ameya napisał:

Hej, zamówiłem nowy sprzęt do nurkowania, a w paczce przyszedł jakiś rupieć  Adres zwrotny na paczce był (specjalnie pewnie) nieczytelny, ale mam dane sprzedającego. Pisałem do niego, że dostałem nie to co zamawiałem, ale twierdzi, że na pewno wysłał nowy i winę pewnie ponosi kurier. Tyle, że ja widzę, że to po prostu rupieć, a nie towar nowy ale uszkodzony. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Tak niczego nie dowiedziesz, skontaktuj się z regionalnym urzędem konkurencji i konsumentów (uokik) po proś i o pomoc, napisz do nich lub zadzwoń, objaśnił sytuację i pomogą ci podjąć prawne kroki lub dadzą tobie niezbędną wiedzę do złapania nie uczciwego sprzedawcę by oddał tobie pieniądze lub wysłał sprzęt, który został przez ciebie zamówiony. 

Jutro do nich zadzwonisz lub znajdziesz w internecie swoją placówkę w swoim regionie.

Cytat

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...