Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dylemat zakupu konsoli

Hajda™

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Zapragnąłem zakupić do swojego mieszkania konsolę PlayStation 4. Pytanie polega na tym czy to dobry wybór lub ew. jaka konsola zapewni mi komfortowe i prestiżowe warunki rozgrywki w swoją ulubioną grę Fifę 18?

Czym różni się wersja zwykła od wersji chociażby "PRO". Nie jestem pewien czy tak to się dokładnie nazywa bo w temacie konsoli jestem zielony ;) 

Do rozgrywki w samą fifę dysk 500GB powinien wystarczyć bez problemu czy lepiej kupić wersję 1TB? 

Wiadomo, że chciałbym by ten zakup był jak najbardziej korzystny, więc może lepszym rozwiązaniem byłoby zakupić wersję używaną takiej konsoli?

W jakich mniej więcej cenach waha się zakup używanego sprzętu? Niektóre zakupy konsoli okazują się nietrafionym prezentem dla swojego potomstwa co można wykorzystać na swoją korzyść zakupując praktycznie nowy sprzęt dużo taniej ;) . 

Czekam na Wasze wskazówki i komentarze. Pozdrawiam

Opublikowano

Ja bym bardziej poszedł w kierunku XBOX'a, który ma chociażby legendy w Ultimate Team.

Wersja Pro to wersja z wyższą wydajnością (obsługuje 4K w grach czy 60 klatek w FullHD).

Wersja Slim i zwykła to to samo z innym wyglądem (Slim ponadto pobiera nieco mniej energii).

500GB spokojnie starczy do FIFA, ale jak chcesz grać w jeszcze jakieś inne gry to bym zainwestował w wersję 1TB, bo gry sporo ważą.

Szczerze - widuję nowe konsole po nawet 900 złotych, więc używana to koszt pewnie z 600 a może nawet mniej.

Moje Konsole: