Skocz do zawartości

Wyłączanie obrażeń od upadku

Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 753 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Pani Kasia

Można to zrobić w pluginie Skript.

 

on damage:
	damage caused was fall: # Jesli blad w linijce zamien "fall" > "falling"
		cancel event

 


Uważam, że poziom mojej inteligencji nie przekracza poziomu inteligencji przeciętnego człowieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@EventHandler
public void onDamage(EntityDamageEvent event){

	if (event.getEntity().getType() != EntityType.PLAYER) return;

	if (event.getCause() == DamageCause.FALL){
	//tu cos robisz
	}

}

lub:

https://dev.bukkit.org/projects/nofalldamage

Edytowano przez ˈyøøniks

 

Aktualnie interesuję się javą, powoli ogarniam java swing i awt, czasem bawię się HTML.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

/rg flag __global__ fall-damage deny

Zadziała tylko jeśli masz pluginy WorldGuard i WorldEdit

Nie prościej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 753 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...