Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Plugin] Publiczne sektrory? Tak na serio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc na wstępie chciałbym powiedzieć że nie jestem żadnym pseudo programistą który wczoraj oglądnął 5poradników "jak pisać pluginy do mc" i teraz udaje że coś umie. Oczywiście nie jestem jakiś mistrzem/prosem w programowaniu ale podstawy javy i bukkita znam.

Tyle słowami wstępu, przechodząc do sedna.

Mam pomysł, by napisac publiczny sektory open-source na bungee(dlatego bo najwięcej serwerów używa tego proxy)

Co by takie sektory posiadały?

- Pełna konfiguracja, z możliwością dodanie "nieskończonej" ilości sektorów

- multi spawny, coś jak na craft****,m**u,m**c etc

-Api dla innych pluginów, czyli metody typu getPlayer(), który w callbacku zwróci nulla albo gracza jeśli jest na sektorze, system broadcastów tzn jeden sektory wysyła wiadomość "broadcast" do innych one odbierają i coś robią z tym.

-kompatybilność z 1.8-1.12

- oraz inne potrzebny rzeczy by działały takie sektory,listenery etc.

Co do synchronizacji eq, albo jakaś szybka baza danych albo przesyłanie w locie danych "za" graczem, choć zobaczy sie

I teraz najważniejsze pytanie które pewnie sobie zadajecie "po co on tutaj wgl o tym pisze", Pisze o tym dlatego iż nie wiem czy jest do dobry pomysł by robić to publiczne(nie chce za to żadnych pieniędzy) iż wtedy powstanie pierdyliard zapewne easyhc z "autołkskim sektołami". 

Więc czekam na waszą opinie w komentarzach. :) 

Opublikowano