Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie a konkretnie parę dot. wowa bo jestem zielony :

1.-Aktywowałem konto to darmowe do 20 poziomu. Czy jak wbije ten 20 już to ta postać zostaje jak dokupię dodatki ?. (oraz o zamrażanie konta coś słyszałem o tym, można dokładniej ?)

2.-Jak kupie wowa battlechest, który zawiera

Cytat

World of Warcraft Battlechest zawiera:

- World of Warcraft Warlords of Draenor
- World of Warcraft Classic
- World of Warcraft The Burning Crusade
- World of Warcraft Wrath of the Lich King
- World of Warcraft Cataclysm
- World of Warcraft Mists of Pandaria
- Miesiąc darmowej gry

I jest miesiąc darmowej gry, oraz jak dokupię legion który ma 60 dni dodatkowej gry, to łacznie będę miał 90 dni gry? Czy te bonusy dniowe :P się nie łączą ?

3. Jak nie mam dodatku legion to nie mogę grać na serwerach z tym dodatkiem ? Czy moge grac na poprzednich ale nie mam dostepu do rzeczy z legionu?

Sorki głupie pytania ale chce wiedzieć wszystko :D

Edytowane przez Xel3
Specjalista
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli nie masz któregoś dodatku to nie masz tylko do niego dostępu, czyli grasz gdzie chcesz ale nie wbijesz ponad 100 lvl bez legionu. Jeżeli chodzi o abonament to battlechest daje Ci 30 dni a legion daje tylko boost do 100 lvl, nie dodaje żadnych dni.

edit: Tak jak dokupisz te dodatki to zostanie Ci ta postać 20 lvl. Obecnie już nie ma zamrażania konta.

Edytowane przez bizo97
Zapomniałem odpowiedzieć na jedno pytanie.

giphy.gif

Opublikowano