Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Telewizory 4k

DeGreZet

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od jakiegoś czasu planuje zakup telewizora 4k, do moje pokoju, będę na nim oglądał filmy, grał w gry na PC i tak dalej w odległości od 1.5 m do 3.5 m. Mam jednak problem bo ceny tych telewizorów wahają się od 1600 zł do nawet 20 tysięcy. Interesuje mnie minimum 40 cale i skrajnie najwięcej 49 cali. Nie znam się, wiec jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć czym się kierować przy wyborze i czy/dlaczego warto wydać kilka tysięcy więcej.

Oto kilka moich typów z tych najtanszych:
https://www.emag.pl/telewizor-philips-49-led-12-smart-tv-4k-uhd-123cm-49pus6031/pd/DP7HK7BBM/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=whoop_tvs_and_accessories&cmpid=61096&gclid=EAIaIQobChMIub-a2_Kb1QIVgbXtCh2VEgSOEAYYCCABEgJrjfD_BwE - 1900

https://www.emag.pl/telewizor-hyundai-uls40ts298smart/pd/DSYZTDBBM/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=whoop_tvs_and_accessories&cmpid=61096&gclid=EAIaIQobChMIub-a2_Kb1QIVgbXtCh2VEgSOEAYYBCABEgJPFfD_BwE - 1650

https://rs-power.pl/rtv/689-samsung-ue40ku6400sxxh-4k-smart-tv-pqi-1500-8806088295534.html?utm_source=google&utm_medium=pricewars2&utm_campaign=samsung-ue40ku6400sxxh-4k-smart-tv-pqi-1500&gclid=EAIaIQobChMIx4fnwIyo1QIVb7vtCh0xJg6kEAYYAiABEgKfkPD_BwE - 1900

Któryś się w ogóle do czegoś nadaje, czy to buble?

76561198044354237.png

Opublikowano