Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Hejka, napisze ktoś kilka questów i difów? :D

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka, jestem w tym zielony, a wiem, że na forum można na ludzi polegać. Proszę o napisanie na game2089:
Difów:
-Nieskończone dodanie bonów(zmiankę już mam)
-Nieskończone dodanie i zmianka 6/7 bonu
-Nieskończony metal
-Nieskończone rosy
-Nieskończone ataki/obrony itd. boga smoków
-Nieskończone dłonie kryt/szycie
-Usunięcie dropu za kółko i po lvl'u
-Max. staty 115
-Fix na staty po 100lvl'u
Questów:

-Na użycie przedmiotu z efektem np. Zakładam item "skrzydła" i pokazują się skrzydła na stałe (posiadam model, animacje i .mse)
-Na użycie z efektem tymczasowym. Np. zakładam lizaka i wyświetla się animacja lizaka i znika po kilku sekundach
-Na szkaty ucznia co 30lvl'i 1-30-90-120-150-180-210 (z możliwością wpisania przeze mnie itemków i podziałem na klasy np. koziki dla ninjy rib dla woja itd.)
-Quest fabularny który sam będe mógł edytować i powielać pod inny drop i inne levele
-Quest biologa który sam będe mógł edytować i powielać pod inny drop i inne levele

Więcej nie pamiętam. Bardzo proszę gdyby ktoś miał chwilę o napisanie tych questów/difów ponieważ spora część na mpc forum jest po prostu pobugowana, a wielu przedmiotów też nie ma.

7377714647179621423584.png

Opublikowano

co do skrzynek ucznia pobierz sb pliki terenzo on tam ma skrzynki i poedytuj questy to nie problem :D

co do biologa również od terenzo np. na 1 lev i zedytuj go to nie problem a potem kopuj ile wlezie :D