Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Resp Metinów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, jestem tutaj zielony i mam pytanie czy mógłby ktoś mi to łopatologicznie wytłumaczyć jak ustawić resp np. metka 40lv na dolinie orków ? 

Opublikowano

No siema xD 

Do ustawienia respu, potrzebujesz znać, gdzie masz swoje mapy serwerowe, podpowiedź dam Ci że są one przed questami :) 
Później musisz znać nazwę mapy, więc najszybszy sposób wchodzisz do gry, tepasz się na mape i wpisujesz komendę /state i tam będą pierdołki różne ale znajdź coś o index mapie albo MapIndex jakoś tak i będzie taka cyferka i ją zapamiętaj albo zapisz :D 

Kolejne co zrobisz to w folderze map masz plik index i go otwórz, znajdź zapamiętaną cyfrę i tam będzie nazwa mapy, która odnosi się do mapy orków. I potem szukasz tej mapy w folderze map no i jak znajdziesz to wchodzisz tam i masz różne inne txt a nas interesuje resp metinów więc to będzie jak dobrze pamiętam stone.txt i potem wchodzisz do gry i jak nie masz programu do edycji map to tepasz się do miejsca, w którym chcesz mieć metka i potem jak już będziesz tam to pod minimapką albo na minimapce będą kordy, więc daj komendę /go i kordy z minimapki przykład:
/go 300 300 
Po tej czynności jak wpiszesz z minimapki te kordy do tej komendy go, będziesz miał na wołaniu kordy w którym się znajdujesz i te kordy wpiszesz tu:

m	617	429	100	100	0	0	1800s	100	1	8014

I tak liczba 617 to pierwszy kord ale pamiętaj, by nie wpisywać z zerami!! 
Liczba 429 to drugi kord