Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pracowanie w wieku 18lat

xHexi2k17

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nie znam się na tym, więc mi pomóżcie.

Można tak po prostu jak będę miał 18lat i jeszcze chodzić do zawodówki, wyjechać za granicę, pracować tam np w weekend a w tygodniu chodzić do szkoły za granicą?

Czy muszę pierw szkołę skończyć? 

Pozdrawiam.

Opublikowano
13 minut temu, 9Jarek9 napisał:

Nie musisz kończyć szkoły, bo edukacja jest obowiązkowa tylko do 18 roku życia. 

Niby ta, ale bez papierów ciężko może być

Opublikowano

Za granicą to chyba tylko papier toaletowy potrzebny najbardziej jak idziesz srać, innymi papierami co posiadasz z Polski  to się można też w sumie podetrzeć. 

Skoro chcesz pracować i uczyć się to papiery sobie zrobisz. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Lepiej skonczyc szkole i dopiero wyjechac. Ja tak zrobilem w wieku 18 lat. Pozniej nauka jezyka rok , mi uznali jako normalny rok liceum to + praca juz normalnie. Tylko to juz dawno bylo , nie wiem gdzie zaa granice ale np teraz  w Norwegii sa inne reguly. Od 18 lat za szkole sie placi normalnie juz bo jestes dorosly , kiedys bylo jak wyjezdzalem do 25 lat chyba. Teraz troche sie utrudnilo , ogolnie kursy jezykowe na obywatelstwo norweskie. Testy do prac roznych jak nie masz ukonczonej szkoly w danym kraju liceum np. Jest latwo jak sie zna bardzo dobrze jezyk , tyle.

Opublikowano