Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czułość myszki CS:GO 4:3 (rozciągnięte/z paskami)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Już na wstępie przepraszam, ale myśle że to nie jest dobry dział na ten temat, ale wydaje mi się ze był najbardziej do tego odpowiedni. Otóż, gram w csa od jakiegoś roku i mam około 800h. Przegrałem jakieś 500h na rozdziałce 4:3 (1280:960) z rozciągniętymi pasami. Chciałbym się przerzucić na tą samą rozdziałke, ale z czarnymi pasami. I tu pojawia się problem, ponieważ już jako tako pamięć mięśniową mam i chciałbym mieć taką samą czułość, a niestety mam wrażenie że ta czułość się zmienia. Nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć, więc jak ktoś nie skuma to będę się starał wyjaśnić jakoś lepiej. Moja czułość w grze wynosi 2, DPI 500, czułość w windows 6/11 (standard). Jak ktoś by wiedział jak to przeliczyć to bym był wdzięczny :P 

Opublikowano

Nic nie zmieniaj bo jak zmienisz to sobie pamiec miesniowa spierdolisz.
Tak jak napisales jest to tylko wrazenie i nie polecam zmieniania czegokolwiek

Pasjonat
Opublikowano

To nie jest tylko wrażenie, na rozciągniętych rozdziałkach inaczej porusza ci się myszka niż na tych bez/z paskami ale nie zmiesz tego samą zmianą czułości, musiałbyś zmienić prędkość wzdłuż osi poziomej tylko

.

Opublikowano
21 godzin temu, mxj napisał:

To nie jest tylko wrażenie, na rozciągniętych rozdziałkach inaczej porusza ci się myszka niż na tych bez/z paskami ale nie zmiesz tego samą zmianą czułości, musiałbyś zmienić prędkość wzdłuż osi poziomej tylko