Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z clientem po wgraniu szarf

TakahaS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,od razu na wstępie mówię,że jestem zielonka w tych sprawach.Ostatnio się bawiłem i wgrałem na serwer szarfy. Instalacja nie była raczej trudna,lecz czasochłonna.Mój problem polega na tym,że po instalacji szarf, na koncie na którym powinny być postacie ich nie ma. W dodatku nie można utworzyć postaci,najdziwniejsze jest jednak to,że ninja mężczyzna nie ma tekstury :O Tutaj podsyłam moje syserr , jeśli by ktoś wiedział coś więcej na ten temat to bardzo proszę o pomoc, gdyż zależy mi na tych szarfach :/ Pozdrawiam

0603 23:17:01901 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/login_window.mp3
0603 23:17:08505 :: Failed to load race data : assassin_m.msm

0603 23:17:08649 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/characterselect.mp3
0603 23:17:11849 :: CResourceManager::GetResourcePointer: filename error!
0603 23:17:12261 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/characterselect.mp3
0603 23:18:35646 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/characterselect.mp3
0603 23:18:50360 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/login_window.mp3

Temat przez przypadek dodał się kilka razy, przepraszam za kłopot.Bardzo proszę o usunięcie pozostałych tematów :) Z góry dziękuję ! :D 

Opublikowano