Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SZUKAM GRACZY DO ZAŁOŻENIA TEAMU :

Shellas

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! 

Szukam graczy do założenia teamu w League of Legends, serwer na którym to planuję to EUNE.

Historia wygląda tak, że około roku temu nasz team się rozpadł, ze względu na.. powiedzmy przyczyny prywatne.

Dlatego postanowiłem że poszukam ludzi chętnych do reaktywacji.

Gram z moim przyjacielem od pięciu lat i mamy zamiar poskładać piątkę na nowo.

Następujące wymagania potrzebne do spełnienia :

- +18 wiek

- Dywizja Gold V + 

- Sprawny mikrofon

- Team speak 3 

- Bycie miłą osobą z kulturą

- Staranie się oraz angażowanie w grę

- Wolny czas ( Wieczorem ) Lub od godziny 16:00/17:00 w tygodniu do późniejszych godzin

- Brak toxicu

- Zaangażowanie na dłuższą metę , nie kilka dni

: Szukamy najlepiej graczy majnujących MID'a TOP'a oraz JUNGLE.

Po więcej informacji zapraszam na pw w LoL'u , nick : Shellas7o .

Proszę o zaproszenie. 

Mam nadzieję że uda nam się skleić coś fajnego, powodzenia wszystkim życzę ! 

Kiedy uzbiera się 3 osoby, na spokojnie dojdzie awatar, fanpage, oraz strona całego teamu. Tak jak było to wcześniej, jest szansa że nazwę podrzuci jeden z nowych graczy :)

Liczę na was ! 

Zapraszam również na team speaka : Diversion.gclan.pl 

Opublikowano

Tutaj masz odpowiedni temat do tego

A co do teamu to chętnie bym się zgłosił ale nie mam konta już 30 lvl, dopiero musiałbym go wbić, potem dywizję i runy. 

ezgif-com-effects.gif

Opublikowano
23 godziny temu, Creative napisał: