Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Jest to moja pierwsza praca więc jestem zielony. Mój problem polega na tym, że nie wiem jak zastartować skrypt buttonem. Pewnie znajdzie się jeszcze wiele błędów, dlatego proszę o sprawdzenie pracy oraz sprowadzenie na dobrą drogę.

Pozdrawiam,

To jest ukryta treść, proszę

Opublikowano

Witam serdecznie.

Jest to moja pierwsza praca więc jestem zielony. Mój problem polega na tym, że nie wiem jak zastartować skrypt buttonem. Pewnie znajdzie się jeszcze wiele błędów, dlatego proszę o sprawdzenie pracy oraz sprowadzenie na dobrą drogę.

Pozdrawiam,

Chyba już wszystko :P

Opublikowano

@up:

jak to niby ma działać skoro używasz funkcji "wyjdz" której w ogóle nie stworzyłeś??

@topic:

dopisz na końcu skryptu:

I na początku:

endem będziesz mógł wyłączyć skrypt.

[TUT] Full Autoit V3 Tutorial

yo po 1 nie kayloger tylko bot który zapamiętuje hasła -_-

stop1.png

Opublikowano

Chodziło mi o wyłączanie przy pomocy buttona Exit lub X systemowym a nie klawiszem.

@UP: miałem wcześniej zrobioną funkcje tylko że nie działała więc ją wywaliłem.

Opublikowano

Niestety, w autoit jeśli jakaś instrukcja jest w trakcie działania to żadna inna (poza hotem) nie zadziała w tym momencie. Więc pozostaje ci chyba tylko hotkey (eventy na gui chyba też nie działają).

[TUT] Full Autoit V3 Tutorial

yo po 1 nie kayloger tylko bot który zapamiętuje hasła -_-

stop1.png

Opublikowano