Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wymiana i5-2400 na i5-7600K

OCIUŚ

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem spytać co wymienić wraz ze zmianą procesora
Wraz z procesorem wymieniam również cooler na Cooler Master Hyper 212 EVO oraz dysk twardy na WD Blue 1TB SATA 6 Gb/s 7200 RPM 64MB Cache 3.5
Dodam iż jestem dość zielony w te klocki :D
Obecie mam: 

Processor Intel® Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz

Video Card NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

RAM 8.0 GB

Operating System Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 

hp z210 sff workstation

Zasilacza nie sprawdzałem ale możecie napisać ile musi mieć min. mocy

Z góry dziękuje :D

wagner.jpg

MPC Racing team | MPC Champion | Blue member

Opublikowano

karte graficzna, bo 750 Ti przy nowoczesnej i5 7600 wyglada po prostu slabo.

zasilacz koniecznie sprawdz, bo jesli to jest jakis syf to szkoda tam cokolwiek wkladac.

wiesz w ogole jak podkrecic procesor? bo jesli nie to nie ma sensu brac wersji K.

Opublikowano

kartę da się przeżyć, dokupię ale w późniejszym terminie, na razie procek, a jak widzać w półśrodki nie chcę się bawic xD
Chodzi mi bardziej o to czy płyta główna pociągnie

@Edit

Zasilacz hp d10-240p1a

wagner.jpg

Opublikowano

kartę da się przeżyć, dokupię ale w późniejszym terminie, na razie procek, a jak widzać w półśrodki nie chcę się bawic xD

Chodzi mi bardziej o to czy płyta główna pociągnie

nie, jesli kupujesz i5 7600 to i plyta musi miec socket 1151, bo tak to nie bedzie pasowac.

Opublikowano

a możesz podać konkretnie jaką najlepiej kupić?