Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Matura i studia

Matkimen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem w technikum na mechatronice, chce iść po tym na studia i pytanie - co będzie ważniejsze przy pójściu np. na politechnike - matura, czy świadectwo? A jak świadectwo to jeśli pójde na wydział mechatronika to dobre oceny z przedmiotów zawodowych z technikum zwiększy szanse dostania się?

Opublikowano

Jak masz tytuł technika to nawet nie pchaj się w inżyniera mechatroniki. 

A to dlaczego?

Ponieważ jak sam dobrze wiesz, mechatronika to zbyt obszerny dział i w żadnej dziedzinie, nie będziesz się specjalizował?

I też bez sensu mieć 2 papiery takie same. Lepiej wybrać pochodne mechatroniki, automatyka, elektrotechnika itd.

Deus vult

Opublikowano

Raczej na każdym kierunku na studiach wybierasz później specjalizację  :) Więc na mechatronice też jakieś będą  :D

Opublikowano

Kiedy to bylo :D ogolnie to matura + swiadectwo , u mnie tak bylo przynajmniej.  Matura daje punkty dodatkowe napewno. Studia sa jedynie oplacalne jesli juz ma sie  prace w tym zawodzie. Bo inaczej wyjdzie teoretyczny pracownik a nie praktyczny.

1 rok jest ogolny , pozniej juz ukierunkowanie w specjalizacje.

Tylko pomysl 10 razy zanim pojdziesz na dany kierunek. Nie ma to jak sie rozmyslic na 5 roku studii :D Bo znam takich ludzi.

Opublikowano