Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

KamerMod co zrobić żeby postać się wylogowała jak skończą się poty? Inne pytania

PogromcaDl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich od niedawna używam kamermoda na plu i mam kilka pytań bo jestem początkujący.

1. Co mam zrobić żeby kamer mod wylogował mnie jak mi się skończą poty z hp jak expi mi postać  lub czy po jakimś określonym czasie np 4-5h można ustawić żeby bot wylogował postać

2. Czy mogę ustawić tak bota żeby ściągał sobie moby na siebie i je bił stał w miejscu nie że chodzi do każdej grupki osobno?

3. Jak ustawić bota jak np widzi mnie gm czy inny gracz (Można jakoś zachować pozory że to expi człowiek?). Co np. w sytuacji jak ktoś zacznie się coś pytać?

4 Czy ten najnowszy kamermod ma już niedziałającą konsole? bo jak wciskam f7/f6 to nic się nie dzieje

5 Czy jest jakiś bot darmowy lepszy od kamermoda?

6 Jak się zachowywać grać ustawić bota żeby nie dostać bana?( jaką ustawić prędkość chodzenia atakowania?) Bo ja np jak widzę metina cienia to ustawiam wysoką prędkość ataku 

żeby go szybciej ubić

7 Czy GM może mnie obserwować i być niewidzialny?

Opublikowano

1.Nie ma takiej opcji w kamer modzie.

2.Nie ma takiej opcji, ale w m2bobie bodajże jakoś dało radę to zrobić. Pamiętam bo na Vesterisie na m2bobie tak robiłem.

3.Jedyna opcja na kamermodzie to autologout jak ktoś podchodzi. O ile taka nadal jest.