Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Optymalizacja laptopa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam do was taką sprawę. Od niedawna jestem w posiadaniu laptopa HP Pavilion dv6-2150so Entertainment Notebook PC.

Została wymieniona w nim pasta termoprzewodząca oraz wykonałem format i zainstalowałem Windows 7 Ultimate 64bit.

Jego specyfikacja: 6GB RAM, Karta graficzna ATI Mobility radeon hd 4650 1GB, Procesor: AMD Turion II-Dual Core Mobile M520 2.30GHz.

Ponieważ za bardzo sam nie znam się na komputerach, moglibyście mi doradzić jak przeprowadzić optymalizacje tego laptopa żeby rzeczywiście służył do zabawy i gier? Problem polega na tym że gry nawet starsze, słabo chodzą chocby na najsłabszych ustawieniach graficznych... Testowałem troszkę jego wydajność i ogólnie nie jest za ciekawie. Na początku zainstalowalem tu Windowsa 10 64bit, problemem bylo to ze system twierdzil ze mam aktualne oprogramowanie sterowników karty graficznej a w rzeczywistosci nawet nie bylo na komputerze zadnego panelu kontrolnego mojej karty graf. typu catalyst pro control center, Nie moglem pobrac rzekomego panelu ani sterowników z internetu bo Sterowniki pasujące do mojej karty graficznej nie pasowały do windowsa 10, a sterowniki pasujące do windowsa 10 wykazywały w opisach że nie współgrają za to z moją kartą graficzną. Testowalem wtedy bodajze wydajnosc na przykladzie Crysis 2, nie bylem w stanie w grze chocby ruszyc kursorem, nawet w menu mysz nie chodzila plynnie. Wiec zainstalowalem wyzej wspomnianego win7 ultimate, i pobralem do niego ste