Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

OsuSight

Gość CapthaPL 4Ever

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem może nie początkującym co jeszcze nie doświadczonym w większych projektach programistą lecz postanowiłem uruchomić projekt OsuSight!

- Czym to w ogóle jest? 

Jest to program w wersji wczesna alpha (dopiero zaczynam go rozwijać ale już dla paru osobom stał się użyteczny. Dzięki niemu jesteś w stanie (aktualnie tylko mapy standard-rankingowe) wyszukać przy pomocy określonych przez nas preferencji.

293eac9055816b5abd81daef8f733888.png

43a5e8471114505f28fd5acb8aaf14bc.png

Aplikacja posiada wbudowaną baze ponad 47 tysięcy piosenek, jest to ok 3.5 razy więcej niż posiadają strony które oferują podobną usługę (oczywiście na razie tylko standard-ranking)

Dodatkowo program jest w stanie określić na podstawie twojego profilu Osu! jakie mapy będą dla Ciebie odpowiednie(Algorytm jest dopieszczany, pojawią się "tryby" np rozgrzewka tryhard itp)

072bbeaf100e714bf21edb5524739e29.png

Cały Layout ulegnie zmianie w przyszłości - w tej chwili ważniejsze jest działanie.

Download : https://github.com/capthapl/OsuSight/archive/master.zip

Skan: https://www.virustotal.com/pl/file/7ff38883552ca0b51f27ff5f937bdf5e6311d3c7868dce06fe73974a82888d8a/analysis/1491688912/

Program jest w 100% mój, wszelką krytykę opinię błędy i porady proszę kierować w komentarzach, PW lub na maila [email protected]

Aktualnie do zmiany :

-Theme

-Updater (ten jest prymitywny ale działa)

-Czcionki

-Dodać więcej trybów (taiko mania etc)