Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Każdy kiedyś zaczynał

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was serdecznie.
Otóż myślałem nad tym troszkę. Jako, że era MMO w które grywałem bardzo dużo czasu minęła bezpowrotnie, a mój apetyt pozostał nadal nie zaspokojony, chciałbym spróbować swoich sił w WoW'ie. Jednak jestem totalnym laikiem, nie wiem z czym to się je. W moim najbliższym otoczeniu typowe MMO, gdzie bije się level odeszły w zapomnienie (liczy się jedynie LOL, CS, itd), a ja jednak pozostaje temu wierny ;) Czy samotnik taki jak ja ogarnie to wszystko? Zakup globala (chesta i Legionu) tak samo jak opłaty nie stanowią dla mnie większego problemu, więc to żadna przeszkoda by tam grać jednak ogrom świata, informacji, itd nie wiem czy mnie nie przerośnie. Kiedyś próbowałem grać jak wyszedł dodatek Burning Crusade, ale jako że byłem młody szybko to porzuciłem (wiadome szybkie zmiany zainteresowań, itd). Warto próbować? Może zacząć na prive i obczaić co oraz jak? Szukałem jakiegoś MMO, które mnie pochłonie i myślę, że WoW będzie dobrym trafem (w przerwie od pracy, studiów i innych). Jeżeli ktoś by chciał mnie w to wprowadzić, poduczyć to wbijać na priv! Żadną pomocą nie pogardzę.
Z góry dziękuje za wszelkie info ;)

Opublikowano (edytowane)