Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Porada na początek

qHELLO

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema! Jestem początkującym graczem lola więc piszę tu po poradę... Znacie jakieś fajne bulidy lub poradniki do zeda/yasuo? (Potrzebuję coś szczegułowego np. 'Jezeli w przeciwnym teamie jest tank buduj to ... Jezeli nie tamto) jestem mało kumaty więc naprawdę proszę coś szczeguowego xD

Opublikowano

Nie ma co tu się rozpisywać. Na Yasuo starasz się budować itemy które dają Ci szanse na krytyki jak np. Phantom Dancer, Statik Shiv itp do tego budujesz 1/2 itemy co dadzą Ci dmg, w moim przypadku przeważnie jest to Inifnity Edge oraz Blade of the Ruined King, buty to składasz sytuacyjnie(jeśli grasz na midzie na jakiegoś silnego AP'ka to składasz buty które dadzą Ci magic resist, jeśli grasz np. na Zeda to możesz złożyć Tabi a jeśli dobrze radzisz sobie na midzie obojętnie na jaką bostać to bierz buty na attack speed). Ostatni item to zależy od Ciebie - możesz dobrać coś co da Ci jeszcze większe pierdolnięcie np. jakaś Hydra bądź coś co pomoże Ci przetrwać czyli np. Guardian Angel albo QSS(ściąga cc'ki jak stun itp)