Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

VPS Mfbot, potrzebuje pomocy.

Paxen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, może ktoś pomóc z instalacją mfbota na vps? Wybrałem debiana x64, zrobilem update, zainstalowałem mono i środowisko graficzne, ale nie wiem co dalej. Jestem w kropce, niżej podeśle screena w jakim punkcie sie zatrzymalem.

Nie mam pojęcia jak to uruchomić i ustawić tak, żeby bot sobie chodził 24/7. Kiedyś używałem VPS w podobnych celach, ale kupę lat temu i teraz jestem zielony w tych sprawach.

“Don’t make no difference what it is! I’ma pick the sh*t up! How much it is! I’ma pick the sh*t up! That’s what I do… I pick sh*t up!”

Opublikowano

Teraz musisz poszukać w google jak uruchomić pliki exe na linuxie, a trzeba było dołożyć trochę i kupić na windows najlepiej  to nie miał byś problemu

Opublikowano

@UP, jeśli ktoś mi nie pomoże to kupie sobie drugi, ale póki co jeszcze poczekam.

“Don’t make no difference what it is! I’ma pick the sh*t up! How much it is! I’ma pick the sh*t up! That’s what I do… I pick sh*t up!”

Opublikowano

Pobrałem, tylko nie mam pojecia jak to teraz uruchomić i skonfigurować bez środowiska graficznego :). Da się w putty?, jak nie to zostaje mi vps na windowsie.

Opublikowano

Instalacja MFBota na systemie linux jest bardzo prosta. 

Podbij do mnie na pw albo gg, chętnie pomogę :)

¸„»°'´¸„»°'´  (づ◔ ͜ʖ◔)づ  `'°«„¸`'°«„¸

`'°«„¸¸„»°'´¸„»°'´`'°«„¸¸„»°'´`'°«„¸`'°«„¸¸„»°'`

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.