Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Praca, rady - wasze przemyślenia

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, na początek może kilku słów o sobie jestem po Technikum aktualnie studiuje jestem na 1 roku, do tego pracuje po 8h dziennie/5 dni w tygodniu i moje zarobki miesięczne na czysto to około 1500-2000 zł w zależności od przepracowanego czasu.. Pracę  którą wykonuje niestety nie jest moim żadnym hobby/pasją ani niestety też nie bardzo mnie interesuje, pracuje w niej ze względu na bliskość co pozwala zaoszczędzić czas jak i pieniądze. Ogólnie jest to moja jedna z niewielu, mało przepracowałem w życiu, ze względu na czas jak i możliwości w przeszłości ale to nie o tym mowa. 

Chciałbym was zapytać w czym warto się doskonalić/uczyć mniej więcej tak na domowe warunki co by w przyszłości mogło przynieść jakieś sensowne zarobki?

Drugie pytanie co sądzicie o super świetnych sposobach na zarabianie przez internet? Z tego co mu udało się zaobserwować w większości to zwykłe naciągnie i ściema ale mogę się mylić jakie są wasze doświadczenia? 

Pozdrawiam i z góry przepraszam jeżeli się z czym powtarzam. 

Opublikowano

Skończyłeś technikum to pracuj w zawodzie to zarobisz więcej. Mi po technikum oferowali 4500 na czysto + samochód służbowy.

RAsfepN.png
Opublikowano

Chciałbym was zapytać w czym warto się doskonalić/uczyć mniej więcej tak na domowe warunki co by w przyszłości mogło przynieść jakieś sensowne zarobki?