Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Source co i jak?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc i czolem

Chcialbym sie dowiedziec co nieco o source. Chcialbym sie dowiedziec jak edytowac oraz jakim programem. Gdzie znajde w plikach serwerowych. Co mozna w nich edytowac . Co w nich sie znajduje. Jak szukac i jak naprawiac bledy w source. Jak je znajdowac. Jestem zielony ale chcialbym sie dowiedziec . Mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto odpowie. Dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

Czy moge z najnowszych plikow terenzo usunac game i wrzucic sobie np  34083? Bedzie to dzialac po zwyklej podmianie i restarcie?

ewentualnie na najnowszych plikach uzywac diffow z game34083

wywalilem /k

Gram w metin2 pod nickiem: Bubek

Opublikowano

Czy moge z najnowszych plikow terenzo usunac game i wrzucic sobie np  34083? Bedzie to dzialac po zwyklej podmianie i restarcie?

Nie mam w tym doświadczenia ale z reguły wiem, że trudno przewidzieć coś takiego. Zrób kopie i sprawdź.

Opublikowano

Na plikach Terenza chyba jest standardowo game 34083 albo 40k więc domyślam się że chodziło ci o jedno z tych.

Jasne że możesz, polecam jednak podmienić również db i wgrać fixy na licencje. (wążna jest zmiana db jeśli chcesz wrócić do niższej wersji game)

Nie pamiętam jakie game sa na plikach terenza, jeśli 40k to zostaje ci podmiana game i db na 34083 i difowanie albo przesiadka na source.