Skocz do zawartości

Powrót do metina, serwer?

SearsWesalDeath

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, po roku chciałbym wrócić ponownie do metina, po prostu zachciało mi się grać ;] gram od 2008roku z przerwami, wszystko co miałem na pl i na prywatnych serw. sprzedałem, czy opłaca się grać np. na Balmorze s3? dużo ludzi? atmosfera? wiem, ze ravia juz padła, jakies pro po?

Słowo ‘Bóg’ jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić.Albert Einstein

Jeśli chcesz pewny serwer z administracją i dużą liczbą graczy to polecam vesterisa.

grałem na vesteris, sprzedałęm konto z topki jakiś czas temu, nie wiem czy teraz ten to jest rework ale +/- rok temu grałęm na vesteris bm 196lv na all. poszła

Słowo ‘Bóg’ jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić.Albert Einstein

Jeśli chcesz pewny serwer z administracją i dużą liczbą graczy to polecam vesterisa.

grałem na vesteris, sprzedałęm konto z topki jakiś czas temu, nie wiem czy teraz ten to jest rework ale +/- rok temu grałęm na vesteris bm 196lv na all. poszła

Tyle że na vesterisie maksymalny poziom masz 125.

A tak ogólnie to takie zapytania piszemy w temacie zbiorczym, który jest nieco niżej :D

http://www.mpcforum.pl/topic/1257493-nie-wiesz-gdzie-grać-szukasz-serwera-zapytaj-tutaj/

A takie tematy lądują w koszu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum Powrót do metina, serwer?   0 użytkowników