Skocz do zawartości

[Champ] top/mid/jungle

Exwin22

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

Poszukuje fajną postać na top'a, jgl oraz mid'a... jestem bardziej początkującym graczem lol'a i proszę się nie śmiać z dywizji- bronz (brąz).

Mam 1300 IP, mam postacie takie jak między innymi:

Lee, Kha, Heca, Akali, Kata, Swain.

Lubię się przysłowiowo wpierdalać, fajnie jakbym był bardziej tankowaty niż papierowy- top, jgl i leciał pod offens- mid. 

Jeśli dopiero zaczynasz. No to tak dość dobra postać, która musisz kupić to Jax. Na tych rangach spokojnie sprawdzi się na jg/ top łatwy do ogarnięcia i w miarę silny.
Tankowaty jg to wiadomo lee, hecarim czyli dość dobre picki. Możesz też pomyśleć nad kupnem Vi. Chociaż osobiście uważam, że z Twoich zakupionych postaci Kha jest najsilniejszy. Mimo, że "papierowy " to jeśli dobrze go sobie ogarniesz ( wcale nie jest taki łatwy jak się wydaje ) to każdego dasz radę porobić w early/middle, w late jest słabszy ale nie bezużyteczny. Na topa sprawdzi się pół tank: darius, garen illaoi//  tryndamere ( full ad, lecz ult zrobi swoje ), camille, gnar, fiora, riven, singed. Na brąz/ silver/ gold spokojnie dasz radę. Mid to wiadomo katarina bardzo dobra, Syndra/ Ryze/ LeBlanc  ( dość trudne postacie ). Jeśli wolisz AD to może jakiś talon, zed, jasuło. 
Osobiście mainuje Kassadina, bardzo silna postać wg mnie, daje radę :)

Jeśli dopiero zaczynasz. No to tak dość dobra postać, która musisz kupić to Jax. Na tych rangach spokojnie sprawdzi się na jg/ top łatwy do ogarnięcia i w miarę silny.