Skocz do zawartości

Ping w grze a w konsoli


Xcmer

Rekomendowane odpowiedzi

Czas się podzielić minimum wiedzy IT.
 > Polecenie ping ma pewne właściwości. Jak chociażby wielkość pakietu. Normalna, standardowa wiielkość pakietu to 32 bajty - co dużą ilością nie jest. W porównaniu z typowym przesyłem wymaganym do stabilnej gry w League of Legends, jest to wartość co najmniej 20x mniejsza. Można zmodyfikować tą wartość za pomocą suffixu -l liczba. Dla testów możesz wybrać około 512 bajtów (a nawet 1024 jak chcesz być pewnym w 100%)
 > Warto pozostawić polecenie ping na dłuższy okres czasu niż "4 pakiety". W tym celu dodajesz suffix -t. Najlepiej też, abyś pingował serwer EUW.

Innymi słowy, twoja komenda którą chciałbyś sprawdzić swój ping to:

ping riot.nl -t -l 512

Odczekaj 30-40 pakietów, albo odejdź od komputera i zrób sobie herbatę. Potem naciśnij CTRL+C. Interesuje Cię twoja wartość "Average".

Powyższe wiadomości to śmiech na sali, przepraszam. :(

Pomogłem? Polub mój post :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas się podzielić minimum wiedzy IT.

 > Polecenie ping ma pewne właściwości. Jak chociażby wielkość pakietu. Normalna, standardowa wiielkość pakietu to 32 bajty - co dużą ilością nie jest. W porównaniu z typowym przesyłem wymaganym do stabilnej gry w League of Legends, jest to wartość co najmniej 20x mniejsza. Można zmodyfikować tą wartość za pomocą suffixu -l liczba. Dla testów możesz wybrać około 512 bajtów (a nawet 1024 jak chcesz być pewnym w 100%)

 > Warto pozostawić polecenie ping na dłuższy okres czasu niż "4 pakiety". W tym celu dodajesz suffix -t. Najlepiej też, abyś pingował serwer EUW.

 

Innymi słowy, twoja komenda którą chciałbyś sprawdzić swój ping to:

ping riot.nl -t -l 512

Odczekaj 30-40 pakietów, albo odejdź od komputera i zrób sobie herbatę. Potem naciśnij CTRL+C. Interesuje Cię twoja wartość "Average".

 

Powyższe wiadomości to śmiech na sali, przepraszam. :(

Jaki sens ma pingowanie serwerów Riotu jak 90% ms (ping) w grze zależy od tego czy sieć jest obciążona czy nie? Takie pingowanie to tylko czysto informacyjnie bo do niczego innego mu się to nie przyda, nie wykorzysta tego w odciążeniu sieci. 

76561198169311417.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czas się podzielić minimum wiedzy IT.

 > Polecenie ping ma pewne właściwości. Jak chociażby wielkość pakietu. Normalna, standardowa wiielkość pakietu to 32 bajty - co dużą ilością nie jest. W porównaniu z typowym przesyłem wymaganym do stabilnej gry w League of Legends, jest to wartość co najmniej 20x mniejsza. Można zmodyfikować tą wartość za pomocą suffixu -l liczba. Dla testów możesz wybrać około 512 bajtów (a nawet 1024 jak chcesz być pewnym w 100%)

 > Warto pozostawić polecenie ping na dłuższy okres czasu niż "4 pakiety". W tym celu dodajesz suffix -t. Najlepiej też, abyś pingował serwer EUW.

 

Innymi słowy, twoja komenda którą chciałbyś sprawdzić swój ping to:

ping riot.nl -t -l 512

Odczekaj 30-40 pakietów, albo odejdź od komputera i zrób sobie herbatę. Potem naciśnij CTRL+C. Interesuje Cię twoja wartość "Average".

 

Powyższe wiadomości to śmiech na sali, przepraszam. :(

Jaki sens ma pingowanie serwerów Riotu jak 90% ms (ping) w grze zależy od tego czy sieć jest obciążona czy nie? Takie pingowanie to tylko czysto informacyjnie bo do niczego innego mu się to nie przyda, nie wykorzysta tego w odciążeniu sieci. 

 

Jeżeli wielkość pingu (aka przesyłanego pakietu) imituje zdolność wysyłania i odbierania jakiegoś transferu (bo ping liczony jest jako wysył i odbiór), to możesz zasymulować zachowanie gry. Tak, gra zupełnie jak polecenie ping wysyła i odbiera wiele danych na raz. Dlatego wystarczy rzucić "tłustym bitem" aka 512/1024 i zobaczyć na rezultaty. Przy takich przesyłach ogólne obciążenie sieci ma swój impact. Nie mówię tego jako super duper teoria, tylko nad swoim internetem też się dużo nakląłem i wiem, że ping wielkości 512/1024 bajtów pokazuje mi moją realną zdolność do gry.

 

W odciążeniu sieci pomoże mu co najwyżej informacja "co tak naprawdę korzysta z mojego łącza?". Wtedy albo idziemy tą niewiele cięższą opcją i korzystamy z przystawek Windows aka "Resource Monitor" (Menu Start -> Uruchom -> Resmon.exe, przełączamy na kartę "Network" albo "Sieć" i obserwujemy co się dzieje), ALBO idziemy po coś bardziej kontrolnego i subtelnego jak np. aplikacja "Glasswire", która działa jak osobny Firewall i pozwala wykluczyć źródła problemu.

Pomogłem? Polub mój post :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czas się podzielić minimum wiedzy IT.

 > Polecenie ping ma pewne właściwości. Jak chociażby wielkość pakietu. Normalna, standardowa wiielkość pakietu to 32 bajty - co dużą ilością nie jest. W porównaniu z typowym przesyłem wymaganym do stabilnej gry w League of Legends, jest to wartość co najmniej 20x mniejsza. Można zmodyfikować tą wartość za pomocą suffixu -l liczba. Dla testów możesz wybrać około 512 bajtów (a nawet 1024 jak chcesz być pewnym w 100%)

 > Warto pozostawić polecenie ping na dłuższy okres czasu niż "4 pakiety". W tym celu dodajesz suffix -t. Najlepiej też, abyś pingował serwer EUW.

 

Innymi słowy, twoja komenda którą chciałbyś sprawdzić swój ping to:

ping riot.nl -t -l 512

Odczekaj 30-40 pakietów, albo odejdź od komputera i zrób sobie herbatę. Potem naciśnij CTRL+C. Interesuje Cię twoja wartość "Average".

 

Powyższe wiadomości to śmiech na sali, przepraszam. :(

Jaki sens ma pingowanie serwerów Riotu jak 90% ms (ping) w grze zależy od tego czy sieć jest obciążona czy nie? Takie pingowanie to tylko czysto informacyjnie bo do niczego innego mu się to nie przyda, nie wykorzysta tego w odciążeniu sieci. 

 

Jeżeli wielkość pingu (aka przesyłanego pakietu) imituje zdolność wysyłania i odbierania jakiegoś transferu (bo ping liczony jest jako wysył i odbiór), to możesz zasymulować zachowanie gry. Tak, gra zupełnie jak polecenie ping wysyła i odbiera wiele danych na raz. Dlatego wystarczy rzucić "tłustym bitem" aka 512/1024 i zobaczyć na rezultaty. Przy takich przesyłach ogólne obciążenie sieci ma swój impact. Nie mówię tego jako super duper teoria, tylko nad swoim internetem też się dużo nakląłem i wiem, że ping wielkości 512/1024 bajtów pokazuje mi moją realną zdolność do gry.

 

W odciążeniu sieci pomoże mu co najwyżej informacja "co tak naprawdę korzysta z mojego łącza?". Wtedy albo idziemy tą niewiele cięższą opcją i korzystamy z przystawek Windows aka "Resource Monitor" (Menu Start -> Uruchom -> Resmon.exe, przełączamy na kartę "Network" albo "Sieć" i obserwujemy co się dzieje), ALBO idziemy po coś bardziej kontrolnego i subtelnego jak np. aplikacja "Glasswire", która działa jak osobny Firewall i pozwala wykluczyć źródła problemu.

 

Z reguły to nic innego nie obciążą sieci jak pobieranie wielkiej ilość pakietów i danych przez inny komputer podpięty do sieci więc Twoja teoria tutaj imo leży. Sieć sama z siebie nie może być obciążana nie wiadomo jak wielkimi pakietami danych aby ping ciągle wzrastał. Jeśli coś obciąża sieć (torrenty, bufforowanie filmów, etc.) to wystarczy reboot routera i leci na "czystej sieci". Nie kojarzę ni cholery Twojej teorii ze szkoły, a siedziałem na profilu informatycznym. 

76561198169311417.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Czas się podzielić minimum wiedzy IT.

 > Polecenie ping ma pewne właściwości. Jak chociażby wielkość pakietu. Normalna, standardowa wiielkość pakietu to 32 bajty - co dużą ilością nie jest. W porównaniu z typowym przesyłem wymaganym do stabilnej gry w League of Legends, jest to wartość co najmniej 20x mniejsza. Można zmodyfikować tą wartość za pomocą suffixu -l liczba. Dla testów możesz wybrać około 512 bajtów (a nawet 1024 jak chcesz być pewnym w 100%)

 > Warto pozostawić polecenie ping na dłuższy okres czasu niż "4 pakiety". W tym celu dodajesz suffix -t. Najlepiej też, abyś pingował serwer EUW.

 

Innymi słowy, twoja komenda którą chciałbyś sprawdzić swój ping to:

ping riot.nl -t -l 512

Odczekaj 30-40 pakietów, albo odejdź od komputera i zrób sobie herbatę. Potem naciśnij CTRL+C. Interesuje Cię twoja wartość "Average".

 

Powyższe wiadomości to śmiech na sali, przepraszam. :(

Jaki sens ma pingowanie serwerów Riotu jak 90% ms (ping) w grze zależy od tego czy sieć jest obciążona czy nie? Takie pingowanie to tylko czysto informacyjnie bo do niczego innego mu się to nie przyda, nie wykorzysta tego w odciążeniu sieci. 

 

Jeżeli wielkość pingu (aka przesyłanego pakietu) imituje zdolność wysyłania i odbierania jakiegoś transferu (bo ping liczony jest jako wysył i odbiór), to możesz zasymulować zachowanie gry. Tak, gra zupełnie jak polecenie ping wysyła i odbiera wiele danych na raz. Dlatego wystarczy rzucić "tłustym bitem" aka 512/1024 i zobaczyć na rezultaty. Przy takich przesyłach ogólne obciążenie sieci ma swój impact. Nie mówię tego jako super duper teoria, tylko nad swoim internetem też się dużo nakląłem i wiem, że ping wielkości 512/1024 bajtów pokazuje mi moją realną zdolność do gry.

 

W odciążeniu sieci pomoże mu co najwyżej informacja "co tak naprawdę korzysta z mojego łącza?". Wtedy albo idziemy tą niewiele cięższą opcją i korzystamy z przystawek Windows aka "Resource Monitor" (Menu Start -> Uruchom -> Resmon.exe, przełączamy na kartę "Network" albo "Sieć" i obserwujemy co się dzieje), ALBO idziemy po coś bardziej kontrolnego i subtelnego jak np. aplikacja "Glasswire", która działa jak osobny Firewall i pozwala wykluczyć źródła problemu.

 

Z reguły to nic innego nie obciążą sieci jak pobieranie wielkiej ilość pakietów i danych przez inny komputer podpięty do sieci więc Twoja teoria tutaj imo leży. Sieć sama z siebie nie może być obciążana nie wiadomo jak wielkimi pakietami danych aby ping ciągle wzrastał. Jeśli coś obciąża sieć (torrenty, bufforowanie filmów, etc.) to wystarczy reboot routera i leci na "czystej sieci". Nie kojarzę ni cholery Twojej teorii ze szkoły, a siedziałem na profilu informatycznym. 

 

>Z reguły to nic innego nie obciąża sieci jak pobieranie wielkiej ilości pakietów i danych przez inny komputer podpięty do sieci

Przeczytałeś dokładnie do czego służy Resource Monitor albo zalinkowany przeze mnie zewnętrzny firewall? Tak! Daje Ci informacje o takich wydarzeniach!

 

>Sieć sama z siebie nie może być obciążana nie wiadomo jak wielkimi pakietami danych aby ping ciągle wzrastał.

?

 

>Jeśli coś obciąża sieć (torrenty, bufforowanie filmów, etc.) to wystarczy reboot routera i leci na "czystej sieci".

Na pewno byłeś na profilu informatycznym jeżeli jedyne czego Cię uczyli to reboot urządzenia routującego informacje zamiast diagnostyki przepływających danych przez twój komputer? Bo chyba to troszeczkę inny poziom. Kieruję po raz drugi do używania przystawki "Resource Monitor". Jeżeli chcesz argumentować się, że mówimy o innym komputerze podpiętym do sieci, to dopóki OP nie mieszka z rodzicami, to jest to wina zabezpieczeń jego własnej sieci. W przeciwnym wypadku mama nie będzie zadowolona, że synek sobie grzebie przy drogim urządzeniu dającym internet (łopatologiczne wytłumaczenie użyte specjalnie). Również zakładając poszczególne scenariusze, OP wcale nie musi korzystać z urządzenia routującego aka internet kablowy - tylko z internetu w telefonie. To wtedy co, "zrestartuj telefon?" - nie, pobieranie danych poszczególnych aplikacji wznowi się na komputerze chwilę po ponownym podłączeniu do sieci.

 

Pomogłem? Polub mój post :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Ping w grze a w konsoli   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...