Redol Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Mam taki problem wszedłem w pliczek cmd_general.cpp i w tej linijce #define MAX_STAT 90 zmieniłem na #define MAX_STAT 125 i co dodawania ok po kompilacji dodaje do 125pkt statusu.Jest jedno ale nie dodaje punktów dostępnych statusu. Może ktoś mi pomoc co i jak to mam zrobić.Powinienem mieć 250 * 3 kulki czyli 750 a mam jeakies 269 tylko. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza
Hya. Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Otwieramy char.cpp i zmieniamy: -- podczas expa if (GetLevel() < 91) PointChange(POINT_STAT, 1); na: if (GetLevel() < 220) PointChange(POINT_STAT, 1); -- przy resetowaniu zwojem if(iLv <= 90) PointChange(POINT_STAT, ((MINMAX(1, iLv, 90) - 1) * 3) + GetPoint(POINT_LEVEL_STEP) - GetPoint(POINT_STAT)); else PointChange(POINT_STAT, 270 - GetPoint(POINT_STAT)); na: if(iLv <= 220) PointChange(POINT_STAT, ((MINMAX(1, iLv, 220) - 1) * 3) + GetPoint(POINT_LEVEL_STEP) - GetPoint(POINT_STAT)); else PointChange(POINT_STAT, 660 - GetPoint(POINT_STAT)); * 220 to poziom postaci i możecie zmienić na własny ** 660 to domyślna liczba punktów za 220 poziom (3x 220 = 3 kulki na każdym poziomie) Ziom szukaj to w tym temacie http://www.mpcforum.pl/topic/1357786-kod-źródłowy-gry-metin2/#entry11545162 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.