Skocz do zawartości

Szukam kogoś, kto chciałby oglądać wspólnie seriale/filmy

.Judith.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy w ogóle znajdę tu kogoś takiego - ale spróbować warto. :D

Chcę oglądać zwyczajnie na zasadzie włączania filmu w tym samym czasie, komunikując się na ts3 lub Skype. Preferuję luźną rozmowę podczas filmu, ale taką, by jednocześnie wiedzieć, o co biega w tym, co właśnie wyglądam. Szukam, bo zawsze lepiej z kimś niż samemu, a ja w najbliższym otoczeniu nie mam nikogo zainteresowanego wspólnym oglądaniem czegokolwiek.

1) SERIALE

Seriale pokroju TWD mnie nie interesują, po prostu się ich boję. :D Przetrwałam kilka sezonów i w pewnym momencie wymiękłam.

Za to uwielbiam seriale związane z informatyką (typowy ze mnie nerd) pokroju Mr. Robot albo Halt and Catch Fire - tą drugą pozycję oglądam dopiero od niedawna, więc chętnie dokończyłabym tą serię z kimś.

W sumie to nie znam się na serialach, jestem niedoświadczona w temacie. Ale oglądać mogę naprawdę wszystko, poza strasznymi produkcjami o postapokaliptycznych światach. :)

2) FILMY

Filmy - lubię zarówno akcji (czy to coś w stylu Matrixa, czy Kingsmana, czy Marvela, a może James Bond? Bez różnicy, są tak samo fajne), jak i dramaty, komedie, historyczne, wszystko inne... Poza, rzecz jasna, znienawidzonymi horrorami.

Uwielbiam francuskie komedie z ubiegłego stulecia, ale jeśli interesuje Cię co innego, to zanudzać starymi filmami nie zamierzam. 

KONTAKT:

- napiszę na privie, o ile ktoś będzie chętny

3fffa1a92a202.png

Link do mojego yt na moim profilu

Co do tematu to weź lepiej na innej stronie sobie "towarzyszy" poszukaj, bo tutaj znajdziesz prawie same "niedowartościowane" dzieci.

Jak zaczęłaś oglądać seriale to obejrzyj koniecznie: Grę o tron, Narcos, Wikingowie - pozycje obowiązkowe.

Przechodząc do filmów to obecne produkcje są strasznie kiczowate, dlatego lepiej wziąć się za seriale.

805491408806070489277.png

Zarchiwizowany