Skocz do zawartości

DODANIE DIFF a KOD ŹRÓDŁOWY (SOURCE)


Rekomendowane odpowiedzi

Nie dodasz, source masz mieć z kodu skompilowane i każde modyfikacje robić w kodzie a nie śmiesznym DIFFie :P 

 

Diffy dobre dla starszych game'ów ale nie dla source.

Pomogłem ? klik up to Like ;D ( Lubię to ! ) xD

300 postów-> 10.10.2013 godz. 9:00
400 postów-> 19.10.2013 godz. 9:00

 

Odnośnik do komentarza

Nie rób głąbie diffami..

 

Poszukaj w cmd_general.cpp 

 

#define MAX_STAT 90 , albo 95 nie pamiętam 

 

i zmień w bodajże dwóch miejscach  

 

#define MAX_STAT 200   ----> 200 to liczba przykładowa możesz dać 100, 105, 101 itp

Dobre ale jeszcze musi edytować max pkt które wejdą mu podczas expa itp bo to tylko zwiększony limit max pkt ale trzeba jeszcze pogrzebać więcej :D bo domyślnie ustawione jest 90 :P jest to na mpc ale zrąbane :D bo tam generalnie dodawali funkcje zamiast edytować tam gdzie trzeba xD 

Pomogłem ? klik up to Like ;D ( Lubię to ! ) xD

300 postów-> 10.10.2013 godz. 9:00
400 postów-> 19.10.2013 godz. 9:00

 

Odnośnik do komentarza

 

Nie rób głąbie diffami..

 

Poszukaj w cmd_general.cpp 

 

#define MAX_STAT 90 , albo 95 nie pamiętam 

 

i zmień w bodajże dwóch miejscach  

 

#define MAX_STAT 200   ----> 200 to liczba przykładowa możesz dać 100, 105, 101 itp

Dobre ale jeszcze musi edytować max pkt które wejdą mu podczas expa itp bo to tylko zwiększony limit max pkt ale trzeba jeszcze pogrzebać więcej :D bo domyślnie ustawione jest 90 :P jest to na mpc ale zrąbane :D bo tam generalnie dodawali funkcje zamiast edytować tam gdzie trzeba xD

 

Jak spojrzy w kod od zwiększania pkt, to ogarnie też drugą sprawę.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum DODANIE DIFF a KOD ŹRÓDŁOWY (SOURCE)   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...