Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

zamiennik siłki

AntyBolo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

jestem laikiem i chce sobie kupić gryf i obciążniki, na początek 4x5kg i 2x10kg, jaki sklep polecacie

Opublikowano

Najpierw sprawdź na OLX, czy nikt z okolicy nie sprzedaje. - Jak ktoś sprzedaje to sporo zaoszczędzisz.

Jak na OLXie nic nie ma, to spróbuj allegro, ale tam często już przy powyżej 30kg kasują dużo za dostawę. :D

Najlepiej i tak wykupić jakiś karnet i z bani.  :)

Opublikowano

A ćwiczyłeś coś wcześniej? Jak nie to narazie nie będziesz też tego potrzebował, ja dopiero po pół roku kupiłem sobie sztangielki po 10kg :D 

Doje**ł jak sosna w dzika...

Opublikowano

Osobiście teraz z siłki przerzucam się z powrotem na Street Workout. Świetna zabawa pod ciężarem swojej masy ciała, dobrze Cie "rozciąga". Wydaje mi się, że nawet efektywniejsza od siłowni pod względem ?hmm? wyglądu poza siłownią, a już tłumaczę: większą uwagę przykuje gość co potrafi się podciągnąć jedną ręką, czy np zrobić flagę, jakieś salto czy coś w tym stylu niż osoba nabita po siłce :D

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak masz do wyboru tylko tyle to nie ma się co pchać w takie coś. Weź się może za kalenistykę, street workout. Taka ilość obciążenia starczy Ci na tydzień, a w treningu liczy się progres, objętość treningowa.

Opublikowano