Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

iMetin Cała Prawda NIE POLECAM !

AresnonakaPaweł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z tej strony gracz serwera iMetin piszę tutaj bo chciałbym przedstawić kilka screenów oraz udowodnić wam że ADMINISTRACJA Robi przekrety na lewo sprzedaje za PLN aa gdy ktoś ich nakryje lub w dany sposób przyłapie to banują aa wiec ... Gram na serwerze iMetin od 5 lat  ostatnio przestałem gre gdy wchodze na konto dowiedziałem się że " Twoje konto zostalo zablokowane " ( 5 ) KONT za co  ?? [HANDEL PLN] Dlaczego ja aa wieć przyłapałem danego [GM] na tym serwerze tak zwanego [GM]Coke  -- Tomek Kowalewski - gówniarz , który nie dawno skończył 18 lat i dostał praktycznie wszystkie prawa i robi z serwera wielkie bagno sprzedaje za PLN / FAWORYZOWAŁ GILDIĄ BO GRAŁ na tym serwie , oraz rozdawał zmianki jak i pokaże na ss oraz rozmowe Facebooka , jak się dogadywał z typem o sprzedanie zmianek i innych itemków aa więc może troszke SS podeśle 

1 - Screen jest pokazany jak [GM]Coke faworyzował gildie kolegów , rozdawając zmianki -- DODAM ŻE LOGI NA TYM SERWERZE NIE DZIAŁAJĄ 

2 / 3 Screen przedstawia rozmowe na facebooku jak nie dawno  nasz CAŁY [GM]Coke sprzedawał za PLN są wiecej screenów , które w najbliższym czasie przedstawią 

Również była sytuacja na imetinie gdzie dany gracz dostał bana , po kilku dniach zgłosił sie do głównego Administratora i zaproponował mu 200 zł przelewem oczywiście sie zgodził i mu odbanował dowód też jest bedzie w najbliższym czasie przedstawiony