Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Niesłuszny ban :)

On3TimeakaKozak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mój nick z forum Imetin On3Time znany jak Prokozack.

Gram na Imetins1 od ponad roku od początku uczciwie nie miałem nigdy bana za dmg, ale dostałem perma  :)

Za co za to, że biłem Enta Władce na mapie Aflheim 4 kontami w full mobie plus 250 moba każda postka perf eq z szybkością ataku, plus mikstury na szybkość ataku nigdy nie było na mnie zgłoszeń  :) A tu nagle perm jak biłem biłem czysto chciałem udowodnić Teniorowi ze przy nim zrobię to samo jeśli da ub i to jest normalne bicie bosa olał to perm i tyle  :) Każdy bije bossa tak samo ja mam perma  :) Thx za grę grałem ponad rok pomagałem im a oni się tak odwdzięczyli mowa tu o Coke i Teniorze. Nawet powodu nie dali perma. Pozatym Niejaki Hyrican też dostał bana za dmg ale bił na 2 postki tak samo szybko jak ja na 4 a na 2 sie nie da ubić enta  :) On miał słusznego bana ja nie, ale ja urwałem perma na dzień dobry za nic a on miał zanim dostał perma ostrzeżenie na tydzień. 

Ja bije enta:

https://www.youtube....h?v=9Da0T9BtlO8, 4 Postki Full Mob normalka,

Hyrican:

https://www.youtube....N0YPwI7duI&t=0s

Tutaj ban jest słuszny ale bił na 2 postki którymi nie da się ubić, gdyż max 1 postka może bić 35k z szarfa i full eq 10.50 kostiumem. W enta trzeba bić minimum 80k  :),