Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomysł na prawdziwy survival

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Pisze ten temat aby zapytać was o pomysł na serwer Survival.

Nagle w nocy naszedł mnie pomysł aby zrobić prawdziwy serwer survival! Do rzeczy: Były by tam Super owe biomy? Skąd? Miałbym zamiar kupić plugin EpicWorldGenerator + EpicNetherGenerator. Te 2 pluginy same kosztują 55USD(200ZŁ nwm nie znam się.) Byłyby także frakcje ale nie FunnyGuilds czy jakieś inne tylko Prawdziwe frakcje typ. Factions. Drop? No oczywiście że ze sto.. Rud! Na serwerze byłyby pracę za które co 45 min dostawalibyśmy $$ za pracę np. Drwal(Ścinawka drewna). Miałbym zamiar też jak się zginie to dostowałbys Tempbana na hmm.. 10-15 min?

Co myślicie o tym? Wypaliło by? Dajcie inne swoje propozycje ^_^

Pozdrawiam.

Opublikowano

w przeciągu siedmiu lat istnienia minecrafta było z milion osób które dostały takiego olśnienia jak ty,

więc ściśle mówiąc odpuść sobie, aby zaśmiecisz publikacje kolejnym nic nie znaczącym serwerem ;p

Serio, nie że cie nie lubie czy coś ale tylo daję dobrą radę bo nie wiem czy zauważyłeś ale czołowe prowadzenie mają serwery

na tyle profesjonalne, że k***a nawet zamiast korzystac z gotowych pluginow oni maja swoich koderów i oni im pisza najprostrze gówna.

Pomijam już kwestie maszyny, ekipy i tego że pewnie nie masz nawet 18 lat ;p

#karaczanmoimbogiem

Opublikowano

w przeciągu siedmiu lat istnienia minecrafta było z milion osób które dostały takiego olśnienia jak ty,