Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

FIFA 17 - jak bezpiecznie zakupić coinsy?

Panpanda123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W fifę gram od prawie 9 lat a pierwszy raz coinsy kupiłem w fifie 14 na ps3. Pierwszy raz mam fifę na pc i zauważyłem że ceny zawodników są tak zawyżone względem innych konsol, że bez zdobycia większej ilości monet się nie obejdzie. W handel nie chciało mi się nigdy bawić i wiem, że dorobiłbym się na tym ale nie mam do tego nerwów i wolę jednak monety kupić. Dokonałem jak narazie dwóch zakupów w ilości 10k i 100k i wszystko działało bez problemu. Dodam, że kupowałem z dość znanej strony bo jednak boję się kupować na allegro czy od osób prywatnych. Wczoraj kupiłem trzeci raz w wysokości 100k i dzisiaj rano otrzymałem ostrzeżenie od EA, że usunięty wszystkie monety i że jestem "obserwowany" czy coś w tym stylu. Dodam, że od razu po otrzymaniu coinsów kupowałem karty i może minęło max 10 minut od otrzymania money do wydania wszystkich. Usunięto tylko 1.5k więc nic wielkiego ale boje się o to całe "monitorowanie" o którym dostałem powiadomienie. Miał ktoś tak i jednak udało mu się kupić monety bez bana? Teraz będę dużo bardziej ostrożny i zamiast sprzedawać bezwartościowych piłkarzy po 10k wystawię ich po np. 6k i ograniczę się do mniejszych ilości w dłuższym odstępie czasowym. Mam pytanie odnośnie Comfort trade'a czyli tzw. "przelewu monet". Jest to jakoś bardziej wykrywalne? Jakie ilości polecacie kupować i jak najbezpieczniej jest wgl kupować monety według was? Potrzebuję akurat około 300k co