Poldek119 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Chcę zrobić konkurs na największą ilość wykopanego itemu np : złota Wiadomo gracze już mają jakieś tam złoto więc chcę na czas konkursu nazwać taki item i nadać mu jakiś enchant by nie mogli sami go stworzyć Jak tego dokonać. Używam dropu ale nie znam się na tym kompletnie. Dopisać do tego co mam czy potrzebuje nowego skriptu ? Poniżej linijka z skript dropu: on break cobblestone: player is holding any pickaxe: chance of 0.3%: player has enough space for 1 iron ingot: give player 1 iron ingot send "&6GRATULACJE! &r zdobyles/as &bZELAZO" to player else: drop 1 iron ingot at position of event-block send "&6GRATULACJE! &r zdobyles/as &bZELAZO &cUwaga! &rTwoje eq jest zapelnione." to player chance of 0.3%: player has enough space for 1 emerald: give player 1 emerald send "&6GRATULACJE! &r zdobyles/as &bSZMARAGD" to player else: drop 1 emerald at position of event-block send "&6GRATULACJE! &r zdobyles/as &bSZMARAGD &cUwaga! &rTwoje &beq jest zapelnione." to player chance of 0.3%: player has enough space for 1 gold ingot: give player 1 gold ingot send "&6GRATULACJE! &r zdobyles/as &bZLOTO" to player else: drop 1 gold ingot at position of event-block send "&6GRATULACJE! &r zdobyles/as &bZLOTO &cUwaga! &rTwoje &beq jest zapelnione." to player Liczy się tylko pasja Liczy się tylko Minecraft ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...