mateusz2173 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Siemka Mam pewien (moze dosc banalny..) problem Otóż mam napisany plugin (spigot) składających się z 3 klas: - Main, - Cmds, - Utils, Powiedzmy ze w innym projekcie(pluginie) chcialbym go użyć jako api zeby np uzyć różnych metod (np getMoney() albo giveMoney()) znajdujących się w Utils. Jak to zrobić? Dołączyłem już ten plugin do biblioteki projektu ale nie wiem jak użyć jakiejś funkcji tego pluginu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziewa Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Pewnie chodzi Ci o minecraft, nie znam się na plikach minecrafta, ale z opisu brzmi to jakbyś posiadał package z metodami w klasie z drugim pluginem, a próbujesz użyć ich w innym package'u, spróbuj zwyczajnie zaimportować dany package import nazwa_package; Jeżeli to po prostu jest klasa osobna i nie masz dostępu do jej składowych w nazwie klasy rozszerz ją o poprzednią public class nazwa_klasy extends poprzednia_klasa {} Jeszcze jedna opcja jest taka, że po prostu nie tworzysz obiektu drugiej klasy w klasie docelowej, aby użyć w niej metody Nazwa_klasy1 obiekt = new Nazwa_klasy1(); obiekt.nazwaMetodyKtorejChceszUzyc(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz2173 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Odpowiedź troche pomogła ale problem występował przez własną glupote Otóż próbowałem operować na obiektach z innej klasy nie wpisując tych operacji w żadną metode tylko poprostu po public class klasa{ Utils obiekt = new Obiekt(); obiekt.metoda(); } Dodalem metode i zadzialalo public class klasa{ public void metoda1(){ Utils obiekt = new Obiekt(); obiekt.metoda(); } } do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany