Skocz do zawartości

Dołączenie pluginu do innego projektu


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

 

Mam pewien (moze dosc banalny..) problem

 

Otóż mam napisany plugin (spigot) składających się z 3 klas:

 

- Main,

- Cmds,

- Utils,

 

Powiedzmy ze w innym projekcie(pluginie) chcialbym go użyć jako api zeby np uzyć różnych metod (np getMoney() albo giveMoney()) znajdujących się w Utils.

Jak to zrobić? Dołączyłem już ten plugin do biblioteki projektu ale nie wiem jak użyć jakiejś funkcji tego pluginu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi Ci o minecraft, nie znam się na plikach minecrafta, ale z opisu brzmi to jakbyś posiadał package z metodami w klasie z drugim pluginem, a próbujesz użyć ich w innym package'u, spróbuj zwyczajnie zaimportować dany package

import nazwa_package;

Jeżeli to po prostu jest klasa osobna i nie masz dostępu do jej składowych w nazwie klasy  rozszerz ją o poprzednią

public class nazwa_klasy extends poprzednia_klasa {}

Jeszcze jedna opcja jest taka, że po prostu nie tworzysz obiektu drugiej klasy w klasie docelowej, aby użyć w niej metody

Nazwa_klasy1 obiekt = new Nazwa_klasy1();
obiekt.nazwaMetodyKtorejChceszUzyc();
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź troche pomogła ale problem występował przez własną glupote

Otóż próbowałem operować na obiektach z innej klasy nie wpisując tych operacji w żadną metode tylko poprostu po

public class klasa{
  Utils obiekt = new Obiekt();
  obiekt.metoda();
}

Dodalem metode i zadzialalo

public class klasa{
  public void metoda1(){
    Utils obiekt = new Obiekt();
    obiekt.metoda();
}


}

do zamkniecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Dołączenie pluginu do innego projektu   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...