Skocz do zawartości

Liczba graczy na Barusie, początki gry klerykiem

baciok1488

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno rozpocząłem swoją przygodę z AIONem na serwerze Barus.

Mam już 56lvl klerykiem i jak dotychczas czuję się jakbym grał w grę single player..

Czy na wyższych lvl też jest tak mało ludzi?

Gdzie teraz najlepiej expić? jeśli instancje to jakie?

Od którego lvl martwić się o eq i skad je wziac?

Proszę jedynie bez skrótów bo jestem całkiem zielony.

Po prostu nie graj w Aiona, ludzie z tego odchodzą. 
Patrz 5.3 = typowe p2w i większość graczy odejdzie. Wystarczy zobaczyć na forach, co się dzieje z community i jak bardzo hejtują GF + wystarczy przejrzeć wykresy z okresu Sierpień 2k16 - Grudzień 2k16.
Ta gra umiera i to bardzo, bardzo szybko :)
Poczytaj inne tematy, wypowiadałem się tam.

Na end game właśnie jest najwięcej graczy, czyli 66 - 75

Gdzie expić? Był temat, w którym opisywałem, jak w 12h nabić 65lvl.
Na Twoim lvlu robiłbym solo Beshmundir Temple do 65, ale trzeba poprosić jakiegoś end game gracza, aby ubił Ci jednego bossa i tyle.

O eq zaczynasz martwić się od 65.

Patrz 5.3 = typowe p2w i większość graczy odejdzie. Wystarczy zobaczyć na forach, co się dzieje z community i jak bardzo hejtują GF + wystarczy przejrzeć wykresy z okresu Sierpień 2k16 - Grudzień 2k16.

Na Twoim lvlu robiłbym solo Beshmundir Temple do 65, ale trzeba poprosić jakiegoś end game gracza, aby ubił Ci jednego bossa i tyle.

koles nudny jesteś... w każdym wątku piszesz dokładnie to samo... Dziwne, że moderator się jeszcze tobą nie zainteresował za spam w dziale.

O umieraniu aiona piszesz od dobrych kilku miesięcy(ludzie to samo piszą o metin2pl od 3lat)

Do autora tematu polecam samemu sprawdzić i się przekonać jak jest.

Komputer: z NASA.

koles nudny jesteś... w każdym wątku piszesz dokładnie to samo... Dziwne, że moderator się jeszcze tobą nie zainteresował za spam w dziale.

O umieraniu aiona piszesz od dobrych kilku miesięcy(ludzie to samo piszą o metin2pl od 3lat)