Dissymmetry Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Cześć, słowem wstępu, w najbliższym czasie mam w planach zakup nowego sprzętu audio - słuchawek, mikrofonu, jak i karty dźwiękowej.Co do słuchawek - patrzyłem na różne opinie w internecie kilku modeli do stu dwudziestu - trzydziestu złotych, były one jednak mieszane, przez co nie mogłem się zdecydować na żaden z tych modeli. Poszukuję w tym zakresie cenowym dobrych słuchawek nausznikowych, z przyzwoitym designem, dobrą jakością i tłumieniem dźwięku, jak i długim kablem - na tym bardzo mi zależy. Na mikrofonach nie znam się absolutnie, poszukuję czegoś w zakresie cenowym 60 - 100 zł, o ile da się "dorwać" taki mikrofon w tej cenie. Poszukuję również karty dźwiękowej na USB. Po wygooglowaniu wyskoczył mi sprzęt I-Tec U2AMETAL, brak jakichkolwiek opinii. Może ktoś z Was mógłby ocenić mi ten sprzęt. Drugi sprzęt, który od razu rzucił się w oczy - Delock Sound Adapter 7.1 USB. Karta posiada kilka dobrych opinii, czekam jednak na dalsze propozycje.Sprzęt w niskiej cenie chcę zakupić z jednego względu - wiem, że mogę zaoszczędzić sporo pieniędzy, jestem mało wymagający, a z tego co słyszałem - sprzęt w tym zakresie cenowym powinien być dogodny dla mojej osoby. Ktoś coś? ;p //edit Znalazłem ciekawe słuchawki Takstar HD2000. Mógłby mi ktoś powiedzieć o nich coś więcej, czy warto je kupować, czy rozglądać się za innym modelem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...