Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki douszne do 200zł

oSq

Rekomendowane odpowiedzi

Budowniczy
Opublikowano

Cze. Tak jak w temacie zamierzam kupić jakieś słuchawki douszne / dokanałowe do muzyki.

Nie znam się na tym, ale chciałbym żeby byłe zakończone "gumką" oraz aby nie miały żadnych dodatkowych zawieszek, mocowań na ucho.

Polecacie jakieś do 200 zł? 

34239885046803378909.png

"Mówią, że tutaj miłość to paliwo

A ja mam w chuju czy mnie kochają czy nienawidzą."

Opublikowano

Razery mają jakieś teraz właśnie douszne i z "gumką", nie znam ceny ale myślę że zmieścisz się ;]  A tak w ogóle to ja bym kupił jakieś sony czy coś takiego za jakieś 40-70zł w mediaexpert czy jakimś takim sklepie i było by podobne za niższą cenę. Droższe nie musi być lepsze, ale może.

Opublikowano

Ostatnio kupiłem sobie JBL T100A .

Miały być awaryjną opcją zanim nie znajdę jakiś lepszych pchełek ale tak mi się spodobały że zostały na dłużej.

Poza jakością dźwięku pochwalić muszę solidne wykonanie. Kabelek jest odczuwalnie grubszy, słuchawki mam ponad pół roku i pomimo całkowitego braku szacunku nic się z nimi nie stało.

Moim bardzo skromnym zdaniem wchodząc powyżej 100 zł przy słuchawkach dokanałowych trzeba mieć bardzo sprawne ucho i dobre źródło dźwięku żeby poczuć różnicę.
Poza jakością basu różnice bywają znikome ...

Pozdrawiam, F

f.png

Budowniczy
Opublikowano

Polecacie coś jeszcze? 

34239885046803378909.png

"Mówią, że tutaj miłość to paliwo

A ja mam w chuju czy mnie kochają czy nienawidzą."

Opublikowano