AdiMit Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Witam serdecznie i korzystając z okazji życzę wszystkim wspaniałego 2017 roku Proszę o radę/pomoc/nakierowanie mnie jak skutecznie rozwiązać następujący problem: Na wstępie dodam, że "bawię się" na serwerze "retro" bazującym na SF by Terenzo. bez żadnych nowości (chciałem, żeby w grze panował klimat Metina z ~2008 roku) - z jednym wyjątkiem: otóż, tak jak podałem w tytule tematu, podmieniłem skilla Ninji Archera "Powtarzalny Strzał" na nowy, 6th skill, gdyż chciałem, żeby miał chociaż jedną umiejętność AoE niezależną od łuku. Ok, dość zbędnych szczegółów i historyjek - wszystko (prawie) wgrało i podmieniło się poprawnie: sound, skilldesc, skilltable, efekty wizualne, animacja, zamieniłem także nazwy w item_proto (np. te od Instr.) itd. itp. Wszystko, gdyby nie fakt, że skill nie zadaje dmg, chociaż powala mobki, zabiera PE, ma poprawną długość cd... Załączam screena przedstawiającego jak to wygląda w praktyce oraz linijki dotyczące tego skilla z kluczowych tabelek: Screen 1. Screen 2. skill_proto (Navicat): "46" "Iskrzące Uderzenie" "2" "1" "1" "0" "HP" "-(2*atk + (2*atk + 2*dex + 2*con + str*4)*k)" "40+130*k" "" "" "15" "-(2*atk + (2*atk + 2*dex + 2*con + str*4)*k)" "" "ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE,SPLASH,ATTACK_POISON" "" "NONE" "80*k" "15+30*k" "" "" "" "" "40+130*k" "0" "0" "MELEE" "12" "0.5" "0" "400" skill_power (Baza): 46 Iskrzące Uderzenie 5 7 9 11 13 15 17 19 20 22 24 26 28 30 32 34 36 38 40 50 52 55 58 61 63 66 69 72 75 80 82 84 87 90 95 100 110 120 130 150 skilldesc (Klient): 46 ASSASSIN Iskrzące Uderzenie Snop Światła Błyskawica Uderzaj wrogów z ogromną siłą Atak rozpryskowy Atak czasowy trucizną ATTACK_SKILL|STANDING_SKILL yeonsa 16 4 Siła Ataku %.0f-%.0f 2.3*MinATK + (MinATK*4 + 4*STR + CON)*SkillPoint 2.3*MaxATK + (MaxATK*4 + 4*STR + CON)*SkillPoint Szansa Na Zatrucie %.0f%% 80*k skilltable (Klient): 46 Iskrzące Uderzenie 2 1 1 0 HP -(2*atk+(2*atk+2*dex+2*con+str*4)*k) 40+130*k 15 ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE,SPLASH,ATTACK_POISON NONE 80*k 15+30*k 0 0 MELEE 12 0.5 0 400 Mam nadzieję, że zawarłem wszystkie potrzebne informacje. Z góry dziękuję za wsparcie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
AdiMit Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 ###PROBLEM ROZWIĄZANY### Poradziłem sobie samemu, dla zainteresowanych dodam, że wystarczyło dokładnie (od zera) napisać skilltable i uzupełnić skill_proto dla tego skilla na bazie innego (wybrałem Tąpnięcie, gdyż działa na podobnej zasadzie jak to co chciałem osiągnąć). Wcześniej uzupełniłem tego skilla na bazie --2-- innych i coś musiało pójść nie tak w którymś momencie Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.