Skocz do zawartości

Skill po edycji i podmianie nie zadaje DMG


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i korzystając z okazji życzę wszystkim wspaniałego 2017 roku :)

 

Proszę o radę/pomoc/nakierowanie mnie jak skutecznie rozwiązać następujący problem:

 

Na wstępie dodam, że "bawię się" na serwerze "retro" bazującym na SF by Terenzo. bez żadnych nowości (chciałem, żeby w grze panował klimat Metina z ~2008 roku) - z jednym wyjątkiem: otóż, tak jak podałem w tytule tematu, podmieniłem skilla Ninji Archera "Powtarzalny Strzał" na nowy, 6th skill, gdyż chciałem, żeby miał chociaż jedną umiejętność AoE niezależną od łuku. Ok, dość zbędnych szczegółów i historyjek - wszystko (prawie) wgrało i podmieniło się poprawnie: sound, skilldesc, skilltable, efekty wizualne, animacja, zamieniłem także nazwy w item_proto (np. te od Instr.) itd. itp.

Wszystko, gdyby nie fakt, że skill nie zadaje dmg, chociaż powala mobki, zabiera PE, ma poprawną długość cd...

 

Załączam screena przedstawiającego jak to wygląda w praktyce oraz linijki dotyczące tego skilla z kluczowych tabelek:

 

Screen 1.

post-1441503-0-68786300-1483300930.jpg

 

Screen 2.

post-1441503-0-46076700-1483300931_thumb.jpg

 

skill_proto (Navicat):

"46"	"Iskrzące Uderzenie"	"2"	"1"	"1"	"0"	"HP"	"-(2*atk + (2*atk + 2*dex + 2*con + str*4)*k)"	"40+130*k"	""	""	"15"	"-(2*atk + (2*atk + 2*dex + 2*con + str*4)*k)"	""	"ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE,SPLASH,ATTACK_POISON"	""	"NONE"	"80*k"	"15+30*k"	""	""	""	""	"40+130*k"	"0"	"0"	"MELEE"	"12"	"0.5"	"0"	"400"

skill_power (Baza):

46	Iskrzące Uderzenie	5	7	9	11	13	15	17	19	20	22	24	26	28	30	32	34	36	38	40	50	52	55	58	61	63	66	69	72	75	80	82	84	87	90	95	100	110	120	130	150

skilldesc (Klient):

46	ASSASSIN	Iskrzące Uderzenie	Snop Światła	Błyskawica	Uderzaj wrogów z ogromną siłą	Atak rozpryskowy	Atak czasowy trucizną			ATTACK_SKILL|STANDING_SKILL		yeonsa	16	4			Siła Ataku %.0f-%.0f	2.3*MinATK + (MinATK*4 + 4*STR + CON)*SkillPoint	2.3*MaxATK + (MaxATK*4 + 4*STR + CON)*SkillPoint	Szansa Na Zatrucie %.0f%%	80*k

skilltable (Klient):

46	Iskrzące Uderzenie	2	1	1	0	HP	-(2*atk+(2*atk+2*dex+2*con+str*4)*k)	40+130*k			15			ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE,SPLASH,ATTACK_POISON		NONE	80*k	15+30*k		0	0	MELEE	12	0.5	0	400

Mam nadzieję, że zawarłem wszystkie potrzebne informacje.

Z góry dziękuję za wsparcie :)

Pozdrawiam

 

:)

Odnośnik do komentarza

###PROBLEM ROZWIĄZANY###

 

Poradziłem sobie samemu, dla zainteresowanych dodam, że wystarczyło dokładnie (od zera) napisać skilltable i uzupełnić skill_proto dla tego skilla na bazie innego (wybrałem Tąpnięcie, gdyż działa na podobnej zasadzie jak to co chciałem osiągnąć).

Wcześniej uzupełniłem tego skilla na bazie --2-- innych i coś musiało pójść nie tak w którymś momencie :)

:)

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum Skill po edycji i podmianie nie zadaje DMG   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...