Skocz do zawartości

[Zapowiedź][RolePlay] mtaSHARK


KabusieK

Rekomendowane odpowiedzi

oxUi3D4.png

Jesteśmy przekonani, że projekt mtaSHARK jest tym na którego czekałeś - żegnamy stereotypy i wkraczamy w nową erę wraz z rokiem 2017! Umieszczając tutaj tą reklamę, chcemy Ci z całego serca życzyć wszystkiego najlepszego, a co najważniejsze szczęścia w tym roku. Nad projektem pracujemy od ponad roku, dokładnie dzisiaj mijają równe trzysta sześćdziesiąt pięć dni, to pierwszego stycznia 2016 usiedliśmy wspólnie przy jednym stole i rozmawialiśmy o naszych planach, gdy tylko skończymy większość modułów - tak też się stało i dlatego prezentujemy przed Wami mtaSHARK.
AI90KuT.png

Skrypt bez bajerów i 'umilaczy' gry to nie skrypt, bezpośrednio w grze możecie się pobawić masą dodatków. Dla przykładu zmienić swój celownik, wybrać swój własny kolor interfejsu gry korzystając z palety kolorów RGB, wybrać swój własny tryb kierowania pojazdem (mowa tutaj o wybraniu stylu jazdy, w przypadku wybrania nerwowej - większe przyśpieszenie, większe spalanie, w odwrotnej sytuacji - ekonomicznej rzecz jasna spotyka nas małe spalanie oraz zmniejszenie poprzez dynamiczny handling przyśpieszenia pojazdu kierowanego przez Ciebie). Jakby tego było mało, możecie nakładać detale na auta, uruchomić tekstury w HD (trawa, drogi, niebo), pobawić się teksturami wody czy nawet powyłączać niektóre elementu HUD'u.
 

4grDyrQ.png


Bez swojego konta bankowego wypłatę będzie ciężko dostać, każdy nowy gracz zatrudniony w jakimś biznesie/frakcji - albo nawet samej pracy dorywczej, swoje wynagrodzenie dostaje bezpośrednio na swoje konto, przelewem od pracodawcy. Posiadanie własnego konta to również przywileje, wszystkie swoje oszczędności możesz przechowywać właśnie tam, a jeśli będziesz je chciał wypłacić - wystarczy, że do godziny 17:00 czasu realnego in-game udasz się do banku. Nie odpowiadają Ci godziny pracy banku? Nie ma problemu, idź tam i wyrób swoją własną kartę debytową za pomocą której będziesz mógł nie tylko płacić za różne usługi ale też wypłacać pieniądze w każdym bankomacie na terenie całego stanu San Andreas. A-A-aa no tak co do bankomatów, bym zapomniał -> otwórz spoiler! :)

WWh2Xj7.png

 

 

 

yHPtScP.png


Ekwipunek jest chyba jednym z najważniejszych systemów na projektach RolePlay. Możecie tu przechowywać swoje 'fanty' od jedzenia, aż po cenniejsze skarby - jak tylko zabraknie Ci miejsca, skocz do sklepu po plecak i uzyskaj dodatkową drugą stronę ekwipunku! Dodatkowa animacja podczas jego otwieranie, tworzy naprawdę szerokiego 'banana' na twarzy.

 

Facebook - https://www.facebook.com/mtashark/

Forum - http://mtashark.pl/

Przybliżona data startu projektu - koniec lutego 2017. (Może ulec zmianie)

 

 

Projekt nie jest mój, pomagam go tylko wypromować. Po więcej informacji zapraszamy na forum serwera.

Odnośnik do komentarza

NJgRwhn.png


Cześć rodacy wypadałoby trochę posłodzić Wasze internetowe buźki i zachęcić coraz bardziej do zapraszania i gromadzenia coraz to większej społeczności, dokładnie 3 linijki wyżej możecie ujrzeć dalszą część interfejsu, między innymi funkcjonalność ofert, powiadomienia, informacje na temat nadawanych kar czy też sam HUD. Zależy nam aby nie ograniczać się tylko do skryptu, a do wyobraźni odwiedzającego - co mamy na myśli? Dla przykładu przedmioty, chcecie komuś sprzedać telefon? po co komu składanie oferty, odgrywacie wszystko za pomocą /me, a następnie przekazujecie sobie przedmioty oraz gotówkę. Urozmaici to oczywiście rozgrywkę dla półświatka przestępczego - zdobywanie przedmiotów za pomocą oszustwa - a przecież gdybyśmy mogli sobie przekazać przedmiot tylko za pomocą ofert, nie byłoby takiej możliwości prawda? Nie oszukujemy Was również mówiąc, że jedyną obecną ofertą przekazania jakiegoś podmiotu to tylko sprzedaż auta - w celu zapobiegnięcia tak zwanego /qs po otrzymaniu dostępu do auta. Na samym końcu screen'u możecie zauważyć zapewne informacje na temat złamania - idziemy krok do przodu i urozmaicamy grę dla Medical Center, gdy nasza postać skoczy z wysokiego miejsca na płaską powierzchnie i upadnie na nogi w tym przypadku występuje 50% szans, że jedna z nóg zostanie złamana - co skutkuje odebraniem mocy sprintowania oraz skakania, a jedynym wtedy wyjściem jest udanie się bezpośrednio do szpitala gdzie Wasza postać otrzyma fachową pomoc - ograniczamy się tu tylko do gry IC czyli odegraniu przez lekarzy zapewne zakładania gipsu, a kończąc na nadawaniu HP Waszej postaci umożliwiając jej tym samym z powrotem sprintowanie oraz skakanie (co nie zmienia faktu, iż odgrywamy nogę w gipsie więc niektóre akcje mogą być niestosowne i karalne). Kończąc na głodzie zwracamy uwagę iż głód nie zwiększa ilości HP, lecz tylko zmniejsza pasek głodu, jeżeli zależy nam na zwiększeniu swojego HP polecamy udać się do Aptek w centrum miasta, gdzie zakupicie leki - tylko błagam, przy 5% (lub po skończeniu się bw) nie latajmy do apteki   B) .

N4MfDiG.png


Bez konkretnego i rozwiniętego panelu, grup na tysiąc procent by nie było dlatego też stworzyliśmy innowacyjny oraz przejrzysty interfejs podglądu grup dla każdego członka grupy oraz jej lidera. Każda osoba z zatrudnieniem w jednej z dostępnych grup na projekcie ma podgląd do listy członków wraz z uszczegółowieniem (informacja na temat osoby czy jest liderem, ostatnie logowanie na postać, czy jest na duty + grupy typu PD/FD/MC maja również dostęp do lokalizacji każdej z postaci (uwzględniając jedynie dzielnice bez dokładniejszych danych). Możecie również przeglądać pojazdy podpisane pod grupę z danymi typu: stan pojazdu, uid, rejestracja, pozycja (x, y, z), model. Jakby tego było mało możecie również przejrzeć listę podpisanych interiorów, przedmioty w magazynie. Lider posiada dodatkowo dostęp do zarządzania z poziomu gry dzięki któremu może dodać/usunąć członków, ustawić im wypłaty, stopień, nadać uprawnienia, ustawić kolor radia (/r), włączyć/wyłączyć grupowy czat OOC. 

MBE4PZm.png


Mamy również pomysł jak dostarczać pojazdy do biznesów pokroju salonów samochodowych. Auta takie będzie można zamówić w specjalnym biznesie, który będzie sprzedawał je po cenie hurtowej, a sam salon będzie zarabiał tylko na procencie od sprzedaży pojazdu, a nie na całości. Więcej informacji na ten temat otrzymacie klikając powyższy obrazek (ten z czerwonym sultanem). W tamtym temacie w skrócie jest opisane działanie tego biznesu.

p0VmBJr.png


Wprowadzamy również skrypt znany już z najnowszej odsłony Grand Theft Auto, mowa oczywiście o First Person czyli kamerze z pierwszej osoby. Od teraz będziecie mogli czerpać jeszcze więcej przyjemności wcielając się w swoją postać. Widok z oczu pozwoli na urealnienie rozgrywki wprowadzając przy tym trochę klimatu. Wszystko oczywiście będzie włączane i wyłączane komendą tak aby nie narzucać Wam stylu gry.

Odnośnik do komentarza

t2CDimT.png

 

Tak jak widać na załączonym wyżej screen'ie posiadamy w pełni funkcjonujący smartfon obsługiwany myszką. Postawiliśmy na prostotę budowy więc wybraliśmy produkt marki Apple choć nie wykluczamy dodania innych telefonów tak, aby była jakaś różnorodność. Telefon posiada podstawowe funkcje takie jak kontakty, wiadomości i wybieranie numerów. W przyszłości będzie on obsługiwał również przeglądarkę zaimplementowaną w klienta MTA tak abyście mogli z niej korzystać nie wychodząc z gry - spodziewać tej opcji będziecie się mogli kilka tygodni po oficjalnym starcie projektu, kiedy to wszystkie możliwe błędy zostaną zniwelowane.

 

LmbcA9u.png

 

Menu szybkich animacji pozwoli na przypisanie siedmiu ulubionych lub najczęściej używanych animacji aby zaoszczędzić Wasz czas mecząc się przy wybieraniu ich z całej listy. Menu otwieramy klawiszem 'X' po czym kursorem zaznaczamy interesującą nas animację. Po załączeniu animacji klikając ponownie klawisz X zamykamy okienko. Kliknięcie go ponownie zastopuje obecną animację / ewentualnie /stopanim. Proste, a zarazem wygodne i szybkie.

 

u03k6sJ.png

 

Na drogach w Los Santos będziecie mogli zobaczyć przeróżne znaki drogowe. Pozwoliliśmy sobie nadać ograniczenia prędkości przy kluczowych miejscach na mapie między innymi urząd, komisariat oraz centrum. Dodatkowo usunęliśmy większość sygnalizacji świetlnej i zastąpiliśmy ją znakami pierwszeństwa, stopu i innych.

 

21iYUiw.png

 
W sklepach będzie mogli znaleźć przeróżne różności. Od kwiatów aż po aparat. Z czasem wprowadzimy więcej przedmiotów tak aby rozgrywka była różnorodna lecz na ten moment uznaliśmy, że tyle wystarczy i wolimy dopiąć na ostatni guzik wszystko i dokończyć skrypt na tyle grywalnym aby móc was wpuścić na serwer.

 

boYQGNS.png

 

Mało benzyny? Pali się rezerwa? Zajedź na stację i zatankuj swój kochany wóz. Wyżej na obrazku macie zobrazowanie jak wygląda okno tankowania pojazdu. Myszką ustawiacie wartość tankowania tak, że nic Was nie zmusza za każdym razem tankować pojazd do pełna. Uproszczenie dla leniwych jest takie, że automatyczne komendy /me możecie włączyć za pomocą ustawień, a jedną z nich jest właśnie odegranie tankowania.
 



 
Niżej załączamy miejsca z mapy w których można założyć biznesy. Jak widzicie jest kilka ciekawych budynków i są one trochę oddalone od centrum leczy wydaje mi się, że to żadna przeszkoda.

 

BvsOtk5.png

Urarku7.png

JgPw9Kx.png

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

qhxtwIP.png

 
Nadszedł ten dzień - 20.01.2017 rok - piątek, start Closed-Beta o godzinie 18:00. Z dniem dzisiejszym oficjalnie udostępniamy nielicznym działanie naszego skryptu, za który z całego serca dziękujemy Brother'owi. Jego ciężką pracę i zamiłowanie. Jak wiemy jest to Closed-Beta, więc niektóre skrypty nie mają dociągnięć, które w tym czasie zostaną dokończone. Prosimy, aby nie pisać nadal propozycji, gdyż posiadamy własną listę rzeczy, które chcemy jeszcze utworzyć na serwerze. Podczas trwania closed-beta wszelkie błędy zgłaszamy do przydzielonego działu na forum bez konkretniejszego wzoru dokładając tam tylko screen związany z błędem. Podczas beta testów możecie prowadzić rozrywkę In Character, jednakże nie narzucamy wam tego (jeżeli ktoś woli biegać po mapie i skupić się wyłącznie na błędach - okej, nie ma problemu). Każda nowa postać założona podczas trwania beta testów otrzymuje $30,000 za co możecie kupować przedmioty w sklepach, własne pojazdy i tak dalej. Liderzy podczas beta testów otrzymują dostęp do swoich paneli frakcyjnych (tylko i wyłącznie organizacje publiczne) stworzyliśmy po kilka aut dla każdej z frakcji aby mogli testować funkcjonalność modułów grup.
 
Niżej umieszczamy listę osób, którym udało się poprzez link polecający uzyskać miejsce na Closed-Beta. Gratulacje i dziękujemy za pomoc w reklamie:
 

The Radio
baks223
AleDzicz18
DedMen
Freecker
mateuszsavage 
BloodMoon 
Bartx
ese Czekabra
Depay
NeYmar
Langs
Wiko191
Exploder
Zi3larz
Konradolo
Drakew
koficzek
Aron
Mesto
ksurio
Paskajd
+ cała ekipa mtaSHARK

dd73exj.png

 

Beta testy kończą się równo 7 dni od ich otwarcia czyli 27 stycznia o godzinie 18:00 w piątek. Dzień po nich wpuszczamy liderów organizacji publicznych, przestępczych oraz prywatnych w celu potworzenia budynków, wgrywania ich interiorów oraz nadania odpowiednich paneli pod postacie. Oficjalny start serwera odbędzie się 3 lutego o godzinie również tej samej - 18:00. Pozdrawiamy, ekipa mtaSHARK.pl!

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

I9lMaS3.png

Mija już prawie tydzień od ostatniego news'a, a jak zapewne nas znacie - nie lubimy Was trzymać w niepewności i staramy się po raz kolejny nakarmić Wasze buźki, dlatego też przedstawiamy dwie - główne prace dorywcze dostępne na serwerze. Mowa tutaj o pracowniku publicznym który zajmuje się sprzątaniem terenu Los Santos - zwykłych śmieci oraz pielęgnowaniem przeróżnych terenów zaczynając od grabienia liści, a kończąc na sadzeniu nowych kwiatów. Rezygnujemy z firm logistycznych i udostępniamy prace kuriera każdemu graczowi który posiada prawo jazdy, osoba która podejmie taką prace musi udać się do magazynu gdzie otrzyma swój tymczasowy pojazd dostawczy (Rumpo), gdy pojazd zostanie załadowany gracz musi dowozić zamówienia składane przez właścicieli biznesów, nie ma wyznaczonej godziny dostaw - można je wozić cały czas jeśli tylko istnieją. Czym większe uszkodzenia pojazdu tym mniejsza prowizja od wartości paczki, gdy pojazd będzie za bardzo uszkodzony nie otrzymasz wypłaty i nie będziesz mógł zwrócić go do magazynu przed naprawieniem go. Osoby które dostały się na closed-beta mogą już dziś je testować. 


dulAdBz.png

Znudziło Was stare otwieranie automatycznie bramy kiedy do niej podjeżdżacie bądź od razu po wpisaniu komendy? Dobrze trafiliście, od teraz aby otworzyć jedną z bram należy do niej podejść/podjechać, wpisać kod i wybrać jedną z kilku opcji panelu. Jeżeli Wasza postać należy do właścicieli danej bramy, możecie również bezpośrednio zmienić do niej kod. Panel jest interaktywny nie musicie bawić się w otwieranie myszki po wejściu w panel czy inne tego typu rzeczy. Wystarczy /brama bądź naduszenie przycisku: H. 


2YwAg0q.png

Jako słodkie cukierki dla organizacji oficjalnych (porządkowych) udostępniamy im kilka przydatnych funkcji, radiowozy, ambulansy oraz wozy strażackie zostały zaopatrzone w Emergency Light Mod z dodatkowymi światłami na kogutach, dodatkowo pod klawiszem: 9 możecie włączyć osobne (głośniejsze) syreny. Jakby tego było mało, wchodząc do takich wozów będziecie mieli możliwość nasłuchiwania radia centrali na żywo (live z Chicago PD oraz z Fire Department z Denver) nasłuchiwanie można wyłączyć jedną prostą komendą /centrala. Dodatkowo jego głośność została ustawiona tak, aby nie przeszkadzało to w innych czynnościach bądź rozmowach team speak. 
 
Poniżej screenshot z działalności systemu Away From Keybord. AFK będzie zdejmował duty po 300 sekundach bezczynności. Dodatkowo nad głową naszej postaci będzie wyświetlać się odpowiednia informacja związana ze statusem AFK.


qgL4i5o.png

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Temat nie odświeżany / Strona nie działa / Brak/Niedziałający podgląd stanu serwera

Moje Konsole:

PS3 FAT CECHL04 YLOD - CFW DARKNET 4.66 V1.02 CEX

PS3 SLIM CECH-2004A YLOD- CFW REBUG 4.76.1 + COBRA 7.2 + WebMAN MOD 1.43.21 REBUG EDTION DEX

PS3 SLIM CECH-2504B - CFW REBUG 4.81.2 + COBRA 7.5+ WebMAN MOD 1.45.09 CEX

XBOX ONE S

Mój komputer:

 Procesor: Ryzen 5 2600, Płyta Główna: MSI X470 Gaming Pro Carbon, Karta Graficzna: Sapphire RX 5700 XT Nitro+Zasilacz: Seasonic Focus Plus Gold 650W, SSD: ADATA SX8200 Pro 256GB + Crucial MX500 250GB, HDD: HGST 500GB + HGST 500GB + TOSHIBA 1TB, Obudowa: BeQuiet Silent Base 601, Chłodzenie: NZXT Kraken X62,
RAM: 4x 4GB HyperX DDR4 2133MHz CL14 (OC 3000MHz CL16)

DAC: Audiotrak Prodigy Cube Black Edition, Słuchawki: ISK MDH8500, Głośniki: EDIFIER R1280DB, Mikrofon: Trust Starzz

 

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Zapowiedź][RolePlay] mtaSHARK   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...